mBank znalazł się w elitarnym gronie 380 spółek z całego świata, które zostały uwzględnione w najnowszej odsłonie indeksu Bloomberga. Jest to wyraz docenienia działań banku na rzecz równości kobiet i mężczyzn, zarówno wśród jego pracowników, jak w ramach społeczności, w której funkcjonuje.
W mBanku doskonale rozumiemy, jak ważne jest wspieranie kobiet w ich rolach zawodowych, w rozwoju i realizacji ambicji. W ostatnich miesiącach kobiety w Polsce muszą zmagać się z dodatkowymi trudnościami. Pandemia Covid-19 sprawiła, że łączenie pracy z życiem rodzinnym stało się dla nich jeszcze większym wyzwaniem niż dotychczas. To, że Bloomberg docenił nasze działania to dla nas sygnał, że idziemy w dobrym kierunku”
– mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej.
![GEI-Social-1200x628-1.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5104/assets/271354/large-c3da128a370f3c0008e1e07251fa54e5.jpg)