mBank wydaje magazyn dla ludzi przedsiębiorczych. Redaktorami naczelnymi będą eksperci w swoich dziedzinach

mBank wydaje magazyn dla ludzi przedsiębiorczych. Redaktorami naczelnymi będą eksperci w swoich dziedzinach

Kwartalnik mBanku – Business&More zyskał nową formułę. Każde wydanie będzie poświęcone osobnemu zagadnieniu i poprowadzi je autorytet w danej dziedzinie. Pierwszy numer poświęcony jest innowacjom, a jego redaktorem naczelnym została Natalia Hatalska.

– Nasze skrzynki mailowe zalewają tysiące nic nie znaczących maili, portale internetowe puchną od przedruków zbędnych informacji – czasem i „fake newsów”. Miliony filmów na YouTubie i zdjęć na Instagramie interesują już chyba tylko ich autorów. Nawigowanie po tym morzu treści, które zalewa nas z każdej strony, stało się prawdziwą sztuką – mówi Piotr Rutkowski, redaktor prowadzący Business&More, magazynu mBanku dla ludzi przedsiębiorczych.

– Naszą ambicją jest dostarczać inspirującej lektury przedsiębiorcom i menadżerom, którzy mają niewiele czasu na wyszukiwanie wartościowych treści. Dlatego w nowej formule naszego magazynu postanowiliśmy na wydania tematyczne – dodaje.
Każde kolejne wydanie Busines&More poświęcone będzie jednemu konkretnemu zagadnieniu, by jak najlepiej i możliwie dogłębnie o nim opowiedzieć. Gwarantem odpowiedniego doboru treści i jego jakości będzie redaktor naczelny – za każdym razem ekspert i autorytet w danej dziedzinie.

Do pracy nad pierwszym numerem zaprosiliśmy Natalię Hatalską – specjalistkę w prognozowaniu przyszłości oraz śledzeniu zmian w społeczeństwie i technologiach. Pod jej kierownictwem pochyliliśmy się nad tematem innowacji – od metod wyszukiwania, poprzez ich finansowanie i wdrażanie.

– Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie, by pokierować pierwszym numerem Business&More w zmienionej formule. Tym bardziej, że wydanie to dotyczy szeroko rozumianych innowacji – mówi Natalia Hatalska. – Kiedy na spotkaniu redakcyjnym ustalaliśmy tematy, zależało mi, żeby wszystkie miały praktyczny wymiar. Żeby dotykały obszarów, z którymi zmagają się firmy w Polsce, w tym sposobów poszukiwania inspiracji, wdrażania pomysłów, pozyskiwania kapitału czy wreszcie oceny efektywności prowadzonych działań – dodaje.

Magazyn będzie dostępny w oddziałach korporacyjnych i detalicznych mBanku. Można go również już dziś pobrać ze strony businessandmore.pl
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Grupa mBanku zarobiła 285 mln zł w III kwartale 2018.

Trzeci kwartał 2018 r. mBank zamknął rekordowymi dochodami podstawowymi. Bank koncentrował się na wzroście organicznym i ekspansji biznesowej.
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z