Kwartalnik mBanku – Business&More zyskał nową formułę. Każde wydanie będzie poświęcone osobnemu zagadnieniu i poprowadzi je autorytet w danej dziedzinie. Pierwszy numer poświęcony jest innowacjom, a jego redaktorem naczelnym została Natalia Hatalska.
– Nasze skrzynki mailowe zalewają tysiące nic nie znaczących maili, portale internetowe puchną od przedruków zbędnych informacji – czasem i „fake newsów”. Miliony filmów na YouTubie i zdjęć na Instagramie interesują już chyba tylko ich autorów. Nawigowanie po tym morzu treści, które zalewa nas z każdej strony, stało się prawdziwą sztuką – mówi Piotr Rutkowski, redaktor prowadzący Business&More, magazynu mBanku dla ludzi przedsiębiorczych.
– Naszą ambicją jest dostarczać inspirującej lektury przedsiębiorcom i menadżerom, którzy mają niewiele czasu na wyszukiwanie wartościowych treści. Dlatego w nowej formule naszego magazynu postanowiliśmy na wydania tematyczne – dodaje.
– Naszą ambicją jest dostarczać inspirującej lektury przedsiębiorcom i menadżerom, którzy mają niewiele czasu na wyszukiwanie wartościowych treści. Dlatego w nowej formule naszego magazynu postanowiliśmy na wydania tematyczne – dodaje.
Każde kolejne wydanie Busines&More poświęcone będzie jednemu konkretnemu zagadnieniu, by jak najlepiej i możliwie dogłębnie o nim opowiedzieć. Gwarantem odpowiedniego doboru treści i jego jakości będzie redaktor naczelny – za każdym razem ekspert i autorytet w danej dziedzinie.
Do pracy nad pierwszym numerem zaprosiliśmy Natalię Hatalską – specjalistkę w prognozowaniu przyszłości oraz śledzeniu zmian w społeczeństwie i technologiach. Pod jej kierownictwem pochyliliśmy się nad tematem innowacji – od metod wyszukiwania, poprzez ich finansowanie i wdrażanie.
– Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie, by pokierować pierwszym numerem Business&More w zmienionej formule. Tym bardziej, że wydanie to dotyczy szeroko rozumianych innowacji – mówi Natalia Hatalska. – Kiedy na spotkaniu redakcyjnym ustalaliśmy tematy, zależało mi, żeby wszystkie miały praktyczny wymiar. Żeby dotykały obszarów, z którymi zmagają się firmy w Polsce, w tym sposobów poszukiwania inspiracji, wdrażania pomysłów, pozyskiwania kapitału czy wreszcie oceny efektywności prowadzonych działań – dodaje.
Magazyn będzie dostępny w oddziałach korporacyjnych i detalicznych mBanku. Można go również już dziś pobrać ze strony businessandmore.pl
Do pracy nad pierwszym numerem zaprosiliśmy Natalię Hatalską – specjalistkę w prognozowaniu przyszłości oraz śledzeniu zmian w społeczeństwie i technologiach. Pod jej kierownictwem pochyliliśmy się nad tematem innowacji – od metod wyszukiwania, poprzez ich finansowanie i wdrażanie.
– Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie, by pokierować pierwszym numerem Business&More w zmienionej formule. Tym bardziej, że wydanie to dotyczy szeroko rozumianych innowacji – mówi Natalia Hatalska. – Kiedy na spotkaniu redakcyjnym ustalaliśmy tematy, zależało mi, żeby wszystkie miały praktyczny wymiar. Żeby dotykały obszarów, z którymi zmagają się firmy w Polsce, w tym sposobów poszukiwania inspiracji, wdrażania pomysłów, pozyskiwania kapitału czy wreszcie oceny efektywności prowadzonych działań – dodaje.
Magazyn będzie dostępny w oddziałach korporacyjnych i detalicznych mBanku. Można go również już dziś pobrać ze strony businessandmore.pl