Od 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP). Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT. Kampania, prowadzana w prasie, radiu i Internecie, opiera się na przewrotnych komunikatach wypowiadanych przez autentycznych doradców BRE Banku, którzy gwarantują jej wiarygodność i unikalność. Po raz pierwszy BRE Bank zdecydował się na wykorzystanie w kampanii reklamowej radia, jako medium które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.
Wiosenna kampania reklamowa koncentruje się na pokazaniu korzyści płynących z oferty BRE Banku dla MSP oraz podkreślenie jej unikalności.
Cel ten osiągnięto poprzez umiejętne połączenie komunikatu produktowego z warstwą wizerunkową.
„Główne hasło kampanii "" 4 miliony dla Twojej firmy"" ma przyciągnąć uwagę przyszłych Klienta obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty dodatkowo uwiarygodniają nasi doradcy, którzy w przewrotny sposób gwarantują najwyższą jakość oferty” – zaznacza Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:
""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy"".
W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym Klienci mogą szybko i wygodnie zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.
Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich dziennikach, gwarantujących szeroki zasięg komunikacji (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, dodatek ""Banki dla firm”) w dziennikach regionalnych, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka) oraz w prasie branżowej (Gazeta MSP).
Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem. Do promocji radiowej wybrano najlepiej dopasowaną do grupy docelowej stację ogólnopolską PR Trójka, a jako uzupełnienie - warszawskie stacje lokalne (PIN, TOK FM).
W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych (Gazeta.pl,Oonet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl). Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska
***
Pakiety dla MSP adresowane są do podmiotów gospodarczych prowadzących pełną księgowość, o przychodach ze sprzedaży do 30 mln PLN. Pakiety są zestawem usług i produktów bankowych oferowanych Klientom BRE Banku na specjalnych, preferencyjnych w stosunku do standardowej oferty banku warunkach.
Obecnie BRE Bank proponuje pakiety w wersjach: EFEKT, EFELT Plus, EFEKT Finansowy, EFEKT Inwestycyjny.
Cel ten osiągnięto poprzez umiejętne połączenie komunikatu produktowego z warstwą wizerunkową.
„Główne hasło kampanii "" 4 miliony dla Twojej firmy"" ma przyciągnąć uwagę przyszłych Klienta obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty dodatkowo uwiarygodniają nasi doradcy, którzy w przewrotny sposób gwarantują najwyższą jakość oferty” – zaznacza Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:
""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi""; ""Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy"".
W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym Klienci mogą szybko i wygodnie zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.
Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich dziennikach, gwarantujących szeroki zasięg komunikacji (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, dodatek ""Banki dla firm”) w dziennikach regionalnych, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka) oraz w prasie branżowej (Gazeta MSP).
Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem. Do promocji radiowej wybrano najlepiej dopasowaną do grupy docelowej stację ogólnopolską PR Trójka, a jako uzupełnienie - warszawskie stacje lokalne (PIN, TOK FM).
W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych (Gazeta.pl,Oonet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl). Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska
***
Pakiety dla MSP adresowane są do podmiotów gospodarczych prowadzących pełną księgowość, o przychodach ze sprzedaży do 30 mln PLN. Pakiety są zestawem usług i produktów bankowych oferowanych Klientom BRE Banku na specjalnych, preferencyjnych w stosunku do standardowej oferty banku warunkach.
Obecnie BRE Bank proponuje pakiety w wersjach: EFEKT, EFELT Plus, EFEKT Finansowy, EFEKT Inwestycyjny.