Z usług bankowości elektronicznej BRE Banku - systemu bankowości internetowej dla firm „iBRE” oraz systemu home banking BRESOK – korzysta już 25 tys. użytkowników, reprezentujących blisko 10 tysięcy klientów korporacyjnych. Klienci korzystający z iBRE stanowią zdecydowaną większość. Ponad 98% transakcji Klientów BRE Banku jest dokonywanych za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Liczba użytkowników cały czas rośnie, bo oferta BRE Banku wyróżnia się na rynku zakresem usług oraz gwarantuje Klientom wygodę, oszczędność czasu i pełne bezpieczeństwo.
System bankowości elektronicznej „BRESOK” BRE Bank wprowadził do oferty już w latach 90. i był pionierem wdrożenia systemu rozliczeń międzyoddziałowych w czasie rzeczywistym dla przedsiębiorstw. Za usługę BRESOKA BRE Bank otrzymał certyfikat jakości ISO 9001. Obecnie z systemu korzysta 9 tys. użytkowników u ponad 3,1 tys. Klientów.
Aby sprostać wysokiej konkurencji i utrzymać pozycję lidera, BRE Bank stale doskonali ofertę i wdraża nowoczesne rozwiązania informatyczne. W styczniu 2005 roku Klientom korporacyjnym Bank zaoferował nowy system bankowości internetowej iBRE. Po roku od jego wprowadzania ma już ponad 6,7 tys. Klientów i 15 tys. użytkowników. Tylko w styczniu 2006 roku ich liczba wzrosła o ponad 250 osób.
Rosnące zainteresowanie ofertą usług bankowości elektronicznej BRE Banku jest odzwierciedleniem strategii BRE Banku, który stawia – w przypadku standardowych usług – na zdalny sposób kontaktu z bakiem. Z drugiej strony to także efekt świadomych decyzji przedsiębiorców, którzy poszukują najdogodniejszej dla siebie oferty, spełniającej ich wysokie wymagania.
„Współpraca i komunikacja pomiędzy partnerami biznesowymi z zastosowaniem internetu jest już powszechnie obowiązującym standardem, a liczba jego zwolenników ciągle rośnie. Wiedząc o wysokiej konkurencji w tym segmencie usług nasz system iBRE wyposażyliśmy w wiele funkcji wyróżniających go spośród innych tego typu rozwiązań dostępnych na rynku” – mówi Robert Trętowski , Wicedyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku, odpowiedzialny za wprowadzenie systemu iBRE.
„System bankowości elektronicznej iBRE to coś więcej niż system służący do dokonywania płatności drogą elektroniczną, to platforma internetowa, za pośrednictwem której BRE Bank współpracuje z Klientem. Oznacza to, że poza prostą obsługą zleceń płatniczych, Klient korzysta jeszcze z szeregu dodatkowych udogodnień. Jest nim na przykład możliwość tworzenia baz kontrahentów, wymiana informacji między iBRE, a systemami finansowo-księgowymi firmy, zaawansowane moduły raportowe, dające możliwość generowania zindywidualizowanych raportów na życzenie Klienta, czy na przykład wielo podpisowa autoryzacja zleceń płatniczych lub ustalenie limitów poszczególnych transakcji dla konkretnych pracowników firmy”, dodaje Robert Trętowski.
System iBRE przeznaczony jest zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Jest rozwiązaniem w pełni personalizowanym, umożliwiającym dostosowanie wielu parametrów do indywidualnych potrzeb Klienta. Innymi wyróżnikami nowego systemu BRE Banku są:
funkcje ułatwiające pracę w odniesieniu do dużej liczby zleceń, a więc import/export, paczkowanie zleceń, filtrowanie zleceń z użyciem wielu kryteriów, dostosowanie raportów do indywidualnych potrzeb, składanie zleceń cyklicznych oraz zleceń z harmonogramem realizacji, tworzenie wzorców zleceń – niezależnie od bazy kontrahentów, dostęp do informacji o saldach i obrotach odświeżanej na żądanie, a nie w odstępach czasowych, możliwość otrzymywania szczegółowej historii zleceń.
System iBRE zapewnia wysokie bezpieczeństwo prowadzonych transakcji. Wymiana danych między Klientem a bankiem odbywa się w tzw. połączeniu bezpiecznym, z wykorzystaniem protokołu SSL z kluczem 128-bitowym. Uwierzytelnienie w systemie następuje po wprowadzeniu hasła dostępu, generowanego przez tzw. „token”, służący do wprowadzania jednorazowych haseł, autoryzujących transakcję. Dodatkowe zabezpieczenie stanowi także wielopoziomowa autoryzacja dokonywanych operacji.
Użytkownikom system zapewnia stały kontakt z bankiem w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca, dając jednocześnie pewność, co do jakości, terminowości i bezpieczeństwa realizowanych transakcji.
Klienci Banku mogą korzystać z iBRE bez opłat. Darmowy jest także pierwszy wydany token haseł jednorazowych. Swoim Klientom BRE Bank zapewnił również możliwość zapoznania się z wersją demonstracyjną nowego systemu, dostępną z głównej strony portalu www.brebank.pl. Odwiedzając strony internetowe Banku Klienci mogą również zamówić bezpłatną prezentację systemu na płycie CD.
Wysoka jakość i szeroka funkcjonalność iBRE została ostatnio doceniona przez magazyn Teleinfo, który wyróżnił BRE Bank jako jeden z najlepiej zinformatyzowanych banków. „Gazeta Bankowa ” w konkursie na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2003 przyznała BRE Bankowi nagrodę główną w kategorii bankowości elektronicznej. Ponadto BRE Bank został Laureatem VI edycji konkursu EUROPRODUKT (2004) w kategorii EUROPRODUKT za System bankowości elektronicznej „iBRE”.
Aby sprostać wysokiej konkurencji i utrzymać pozycję lidera, BRE Bank stale doskonali ofertę i wdraża nowoczesne rozwiązania informatyczne. W styczniu 2005 roku Klientom korporacyjnym Bank zaoferował nowy system bankowości internetowej iBRE. Po roku od jego wprowadzania ma już ponad 6,7 tys. Klientów i 15 tys. użytkowników. Tylko w styczniu 2006 roku ich liczba wzrosła o ponad 250 osób.
Rosnące zainteresowanie ofertą usług bankowości elektronicznej BRE Banku jest odzwierciedleniem strategii BRE Banku, który stawia – w przypadku standardowych usług – na zdalny sposób kontaktu z bakiem. Z drugiej strony to także efekt świadomych decyzji przedsiębiorców, którzy poszukują najdogodniejszej dla siebie oferty, spełniającej ich wysokie wymagania.
„Współpraca i komunikacja pomiędzy partnerami biznesowymi z zastosowaniem internetu jest już powszechnie obowiązującym standardem, a liczba jego zwolenników ciągle rośnie. Wiedząc o wysokiej konkurencji w tym segmencie usług nasz system iBRE wyposażyliśmy w wiele funkcji wyróżniających go spośród innych tego typu rozwiązań dostępnych na rynku” – mówi Robert Trętowski , Wicedyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku, odpowiedzialny za wprowadzenie systemu iBRE.
„System bankowości elektronicznej iBRE to coś więcej niż system służący do dokonywania płatności drogą elektroniczną, to platforma internetowa, za pośrednictwem której BRE Bank współpracuje z Klientem. Oznacza to, że poza prostą obsługą zleceń płatniczych, Klient korzysta jeszcze z szeregu dodatkowych udogodnień. Jest nim na przykład możliwość tworzenia baz kontrahentów, wymiana informacji między iBRE, a systemami finansowo-księgowymi firmy, zaawansowane moduły raportowe, dające możliwość generowania zindywidualizowanych raportów na życzenie Klienta, czy na przykład wielo podpisowa autoryzacja zleceń płatniczych lub ustalenie limitów poszczególnych transakcji dla konkretnych pracowników firmy”, dodaje Robert Trętowski.
System iBRE przeznaczony jest zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Jest rozwiązaniem w pełni personalizowanym, umożliwiającym dostosowanie wielu parametrów do indywidualnych potrzeb Klienta. Innymi wyróżnikami nowego systemu BRE Banku są:
funkcje ułatwiające pracę w odniesieniu do dużej liczby zleceń, a więc import/export, paczkowanie zleceń, filtrowanie zleceń z użyciem wielu kryteriów, dostosowanie raportów do indywidualnych potrzeb, składanie zleceń cyklicznych oraz zleceń z harmonogramem realizacji, tworzenie wzorców zleceń – niezależnie od bazy kontrahentów, dostęp do informacji o saldach i obrotach odświeżanej na żądanie, a nie w odstępach czasowych, możliwość otrzymywania szczegółowej historii zleceń.
System iBRE zapewnia wysokie bezpieczeństwo prowadzonych transakcji. Wymiana danych między Klientem a bankiem odbywa się w tzw. połączeniu bezpiecznym, z wykorzystaniem protokołu SSL z kluczem 128-bitowym. Uwierzytelnienie w systemie następuje po wprowadzeniu hasła dostępu, generowanego przez tzw. „token”, służący do wprowadzania jednorazowych haseł, autoryzujących transakcję. Dodatkowe zabezpieczenie stanowi także wielopoziomowa autoryzacja dokonywanych operacji.
Użytkownikom system zapewnia stały kontakt z bankiem w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca, dając jednocześnie pewność, co do jakości, terminowości i bezpieczeństwa realizowanych transakcji.
Klienci Banku mogą korzystać z iBRE bez opłat. Darmowy jest także pierwszy wydany token haseł jednorazowych. Swoim Klientom BRE Bank zapewnił również możliwość zapoznania się z wersją demonstracyjną nowego systemu, dostępną z głównej strony portalu www.brebank.pl. Odwiedzając strony internetowe Banku Klienci mogą również zamówić bezpłatną prezentację systemu na płycie CD.
Wysoka jakość i szeroka funkcjonalność iBRE została ostatnio doceniona przez magazyn Teleinfo, który wyróżnił BRE Bank jako jeden z najlepiej zinformatyzowanych banków. „Gazeta Bankowa ” w konkursie na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2003 przyznała BRE Bankowi nagrodę główną w kategorii bankowości elektronicznej. Ponadto BRE Bank został Laureatem VI edycji konkursu EUROPRODUKT (2004) w kategorii EUROPRODUKT za System bankowości elektronicznej „iBRE”.