MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - 1 września br. (środa) otwiera kolejne Centrum Usług Finansowych działające w modelu „placówki partnerskiej”. Nowy oddział MultiBanku znajdzie się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Nowym Sączu i będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 39 oddziałami w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu, Gdyni, Toruniu, Gdańsku, Częstochowie, Krakowie, Bielsku-Białej, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Gliwicach, Szczecinie, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Opolu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Kaliszu, Koszalinie, Pabianicach i Bełchatowie. Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 39 oddziałami w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu, Gdyni, Toruniu, Gdańsku, Częstochowie, Krakowie, Bielsku-Białej, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Gliwicach, Szczecinie, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Opolu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Kaliszu, Koszalinie, Pabianicach i Bełchatowie. Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.