mBank przekaże na WOŚP nie 1, ale aż 7 milionów złotych! To absolutny rekord

7 milionów od mBanku to największa jednorazowa wpłata w historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności banku i jego klientów, na konto WOŚP trafi niemal 14 mln zł.
mBank otwiera nową siedzibę w Łodzi. Nowoczesna i stworzona do wspólnej pracy.

mBank oficjalnie otworzył naszpikowaną technologią siedzibę w Nowym Centrum Łodzi. Smartfon jest w niej nieodzowny – służy jako klucz wejściowy, pomaga zarezerwować salę czy odnaleźć miejsce spotkania. Na pięciu rozległych piętrach pracuje ponad 2 tys. specjalistów, wcześniej rozproszonych w sześciu lokalizacjach w całym mieście. Nowa siedziba wspiera pracowników i ułatwia im współpracę.
Unikalna oferta dla graczy w mBanku: subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

mBank uruchomił promocję skierowaną do graczy. Użytkownicy konsol mają szansę otrzymać nawet 3 kody uprawniające do 3-miesięcznej subskrypcji PlayStation Plus w zamian za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego. Dodatkowo nowi klienci – gracze mogą otrzymać kartę debetową z własną grafiką oraz całkowicie darmową eKartę do płacenia w internecie. Promocja trwa do końca stycznia br.
mBank podwaja wpłaty na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Z okazji 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mBank – główny partner fundacji – podwoi wpłaty swoich klientów na konto Orkiestry! Ale to nie wszystko.
mBank przypomina zasady bezpiecznego korzystania z internetu

Dziennikarze twierdzą, że dbają o bezpieczeństwo swoich komputerów i urządzeń mobilnych. Zapominają jednak o kilku podstawowych zasadach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Instytucja rozpoczęła dziś kolejną edycję kampanii społecznej #uwazniwsieci, która ma uświadamiać o zagrożeniach czekających na nas w sieci.
Nowa wersja eMaklera i aplikacja mobilna dostępne dla klientów mBanku

mBank wdrożył nową wersję serwisu transakcyjnego– eMakler 2.0. Dzięki niej, klienci mogą w jeszcze prostszy i wygodniejszy sposób zarządzać swoimi inwestycjami. Serwis jest systematycznie udostępniany kolejnym użytkownikom i do 10 grudnia będą mogli z niego korzystać wszyscy, spośród 250 tys. klientów. Dodatkowo już dziś mogą oni korzystać z aplikacji mobilnej Domu Maklerskiego mBanku.
Mobilnie, ale w placówce? W mBanku to możliwe

mBank rozszerza działanie popularnej mobilnej autoryzacji. Klienci korzystający z tej formy potwierdzania operacji mogą teraz także zatwierdzić wpłatę lub wypłatę gotówki w placówce. Dzięki temu obsługa jest szybsza, a bank i klient nie gromadzą papierowych potwierdzeń. To pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce.
mBank nakręca… teledysk Natalii Nykiel

mBank po raz kolejny sięga po niestandardowe rozwiązania, by dotrzeć do młodych. Wspólnie z Natalią Nykiel wyprodukował interaktywny teledysk, który staje się tym ciekawszy, im więcej osób siedzi przed monitorem. Analogicznie działa oferta mBanku – młodzi zyskują, polecając konto znajomym.
mBank obsypany nagrodami w polskich i międzynarodowych konkursach

Miniony tydzień był dla mBanku wyjątkowo owocny pod kątem nagród. Bank zdobył złoto i brąz w Efma & Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards. Magazyny PWM i The Banker wyróżniły jego usługi bankowości prywatnej, a kampania „Przedsiębiorco zyskaj” wywalczyła brązowe Effie. mFaktoring zaś został Najlepszym Pracodawcą w 12. edycji programu AON Hewitt. 
Firmowa karta z własnym wizerunkiem w mBanku

mBank jako pierwszy w Polsce wprowadza kartę firmową, na której przedsiębiorca może umieścić wybrany przez siebie wizerunek, w tym swoje logo.
mBank przekaże na WOŚP nie 1, ale aż 7 milionów złotych! To absolutny rekord

7 milionów od mBanku to największa jednorazowa wpłata w historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności banku i jego klientów, na konto WOŚP trafi niemal 14 mln zł.
mBank przekaże na WOŚP nie 1, ale aż 7 milionów złotych! To absolutny rekord

7 milionów od mBanku to największa jednorazowa wpłata w historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności banku i jego klientów, na konto WOŚP trafi niemal 14 mln zł.
mBank otwiera nową siedzibę w Łodzi. Nowoczesna i stworzona do wspólnej pracy.

mBank oficjalnie otworzył naszpikowaną technologią siedzibę w Nowym Centrum Łodzi. Smartfon jest w niej nieodzowny – służy jako klucz wejściowy, pomaga zarezerwować salę czy odnaleźć miejsce spotkania. Na pięciu rozległych piętrach pracuje ponad 2 tys. specjalistów, wcześniej rozproszonych w sześciu lokalizacjach w całym mieście. Nowa siedziba wspiera pracowników i ułatwia im współpracę.
mBank otwiera nową siedzibę w Łodzi. Nowoczesna i stworzona do wspólnej pracy.

mBank oficjalnie otworzył naszpikowaną technologią siedzibę w Nowym Centrum Łodzi. Smartfon jest w niej nieodzowny – służy jako klucz wejściowy, pomaga zarezerwować salę czy odnaleźć miejsce spotkania. Na pięciu rozległych piętrach pracuje ponad 2 tys. specjalistów, wcześniej rozproszonych w sześciu lokalizacjach w całym mieście. Nowa siedziba wspiera pracowników i ułatwia im współpracę.
Unikalna oferta dla graczy w mBanku: subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

mBank uruchomił promocję skierowaną do graczy. Użytkownicy konsol mają szansę otrzymać nawet 3 kody uprawniające do 3-miesięcznej subskrypcji PlayStation Plus w zamian za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego. Dodatkowo nowi klienci – gracze mogą otrzymać kartę debetową z własną grafiką oraz całkowicie darmową eKartę do płacenia w internecie. Promocja trwa do końca stycznia br.
Unikalna oferta dla graczy w mBanku: subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

mBank uruchomił promocję skierowaną do graczy. Użytkownicy konsol mają szansę otrzymać nawet 3 kody uprawniające do 3-miesięcznej subskrypcji PlayStation Plus w zamian za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego. Dodatkowo nowi klienci – gracze mogą otrzymać kartę debetową z własną grafiką oraz całkowicie darmową eKartę do płacenia w internecie. Promocja trwa do końca stycznia br.
mBank podwaja wpłaty na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Z okazji 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mBank – główny partner fundacji – podwoi wpłaty swoich klientów na konto Orkiestry! Ale to nie wszystko.
mBank podwaja wpłaty na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Z okazji 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mBank – główny partner fundacji – podwoi wpłaty swoich klientów na konto Orkiestry! Ale to nie wszystko.
mBank przypomina zasady bezpiecznego korzystania z internetu

Dziennikarze twierdzą, że dbają o bezpieczeństwo swoich komputerów i urządzeń mobilnych. Zapominają jednak o kilku podstawowych zasadach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Instytucja rozpoczęła dziś kolejną edycję kampanii społecznej #uwazniwsieci, która ma uświadamiać o zagrożeniach czekających na nas w sieci.
mBank przypomina zasady bezpiecznego korzystania z internetu

Dziennikarze twierdzą, że dbają o bezpieczeństwo swoich komputerów i urządzeń mobilnych. Zapominają jednak o kilku podstawowych zasadach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Instytucja rozpoczęła dziś kolejną edycję kampanii społecznej #uwazniwsieci, która ma uświadamiać o zagrożeniach czekających na nas w sieci.
Nowa wersja eMaklera i aplikacja mobilna dostępne dla klientów mBanku

mBank wdrożył nową wersję serwisu transakcyjnego– eMakler 2.0. Dzięki niej, klienci mogą w jeszcze prostszy i wygodniejszy sposób zarządzać swoimi inwestycjami. Serwis jest systematycznie udostępniany kolejnym użytkownikom i do 10 grudnia będą mogli z niego korzystać wszyscy, spośród 250 tys. klientów. Dodatkowo już dziś mogą oni korzystać z aplikacji mobilnej Domu Maklerskiego mBanku.
Nowa wersja eMaklera i aplikacja mobilna dostępne dla klientów mBanku

mBank wdrożył nową wersję serwisu transakcyjnego– eMakler 2.0. Dzięki niej, klienci mogą w jeszcze prostszy i wygodniejszy sposób zarządzać swoimi inwestycjami. Serwis jest systematycznie udostępniany kolejnym użytkownikom i do 10 grudnia będą mogli z niego korzystać wszyscy, spośród 250 tys. klientów. Dodatkowo już dziś mogą oni korzystać z aplikacji mobilnej Domu Maklerskiego mBanku.
Mobilnie, ale w placówce? W mBanku to możliwe

mBank rozszerza działanie popularnej mobilnej autoryzacji. Klienci korzystający z tej formy potwierdzania operacji mogą teraz także zatwierdzić wpłatę lub wypłatę gotówki w placówce. Dzięki temu obsługa jest szybsza, a bank i klient nie gromadzą papierowych potwierdzeń. To pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce.
Mobilnie, ale w placówce? W mBanku to możliwe

mBank rozszerza działanie popularnej mobilnej autoryzacji. Klienci korzystający z tej formy potwierdzania operacji mogą teraz także zatwierdzić wpłatę lub wypłatę gotówki w placówce. Dzięki temu obsługa jest szybsza, a bank i klient nie gromadzą papierowych potwierdzeń. To pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce.
mBank nakręca… teledysk Natalii Nykiel

mBank po raz kolejny sięga po niestandardowe rozwiązania, by dotrzeć do młodych. Wspólnie z Natalią Nykiel wyprodukował interaktywny teledysk, który staje się tym ciekawszy, im więcej osób siedzi przed monitorem. Analogicznie działa oferta mBanku – młodzi zyskują, polecając konto znajomym.
mBank nakręca… teledysk Natalii Nykiel

mBank po raz kolejny sięga po niestandardowe rozwiązania, by dotrzeć do młodych. Wspólnie z Natalią Nykiel wyprodukował interaktywny teledysk, który staje się tym ciekawszy, im więcej osób siedzi przed monitorem. Analogicznie działa oferta mBanku – młodzi zyskują, polecając konto znajomym.
mBank obsypany nagrodami w polskich i międzynarodowych konkursach

Miniony tydzień był dla mBanku wyjątkowo owocny pod kątem nagród. Bank zdobył złoto i brąz w Efma & Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards. Magazyny PWM i The Banker wyróżniły jego usługi bankowości prywatnej, a kampania „Przedsiębiorco zyskaj” wywalczyła brązowe Effie. mFaktoring zaś został Najlepszym Pracodawcą w 12. edycji programu AON Hewitt. 
mBank obsypany nagrodami w polskich i międzynarodowych konkursach

Miniony tydzień był dla mBanku wyjątkowo owocny pod kątem nagród. Bank zdobył złoto i brąz w Efma & Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards. Magazyny PWM i The Banker wyróżniły jego usługi bankowości prywatnej, a kampania „Przedsiębiorco zyskaj” wywalczyła brązowe Effie. mFaktoring zaś został Najlepszym Pracodawcą w 12. edycji programu AON Hewitt. 
1
2
3
4
5
6
7