Kredyty starego portfela: wyroki sądów nie są jednoznaczne

Odnosząc się do wyroku Sądu Rejonowego w Łodzi dotyczącego kredytów hipotecznych w CHF z tzw. starego portfela kredytów (wyrok z dnia 27 września 2016 r., sygn. akt XVIII C 4360/15), informuję, że mBank złoży apelację. Wyrok jest nieprawomocny.
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank z tytułem Best Private Bank in Poland

Bankowość prywatna mBanku, zarządzająca ponad 13 mld zł aktywów klientów, została uznana za najlepszą a naszym kraju. Bank zdobył tytuł Best Private Bank in Poland 2016 w konkursie organizowanym przez prestiżowe magazyny należące do grupy Financial Times: PWM i The Banker.
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
mBank: odpocznij a Twoja firma przyspieszy

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że wypoczęty może więcej. A jednak trudno nam znaleźć czas na relaks. Blisko 65 proc. polskich mikroprzedsiębiorców w pracy spędza więcej niż dziewięć godzin dziennie, a ponad 80 proc. z nich ciężko pracuje także w weekendy. mBank postanowił pomóc im naładować baterie podczas seansu w kinie.
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
mBank niestandardowo edukuje jak być uważnym w sieci

Wystartowała druga odsłona pionierskiej kampanii społecznej mBanku pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”. Akcja opowiada o tym, jak chronić się przed cyberprzestępcami.
Kredyty starego portfela: wyroki sądów nie są jednoznaczne

Odnosząc się do wyroku Sądu Rejonowego w Łodzi dotyczącego kredytów hipotecznych w CHF z tzw. starego portfela kredytów (wyrok z dnia 27 września 2016 r., sygn. akt XVIII C 4360/15), informuję, że mBank złoży apelację. Wyrok jest nieprawomocny.
Kredyty starego portfela: wyroki sądów nie są jednoznaczne

Odnosząc się do wyroku Sądu Rejonowego w Łodzi dotyczącego kredytów hipotecznych w CHF z tzw. starego portfela kredytów (wyrok z dnia 27 września 2016 r., sygn. akt XVIII C 4360/15), informuję, że mBank złoży apelację. Wyrok jest nieprawomocny.
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank zaprasza na targi CSR

17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu. 
mBank z tytułem Best Private Bank in Poland

Bankowość prywatna mBanku, zarządzająca ponad 13 mld zł aktywów klientów, została uznana za najlepszą a naszym kraju. Bank zdobył tytuł Best Private Bank in Poland 2016 w konkursie organizowanym przez prestiżowe magazyny należące do grupy Financial Times: PWM i The Banker.
mBank z tytułem Best Private Bank in Poland

Bankowość prywatna mBanku, zarządzająca ponad 13 mld zł aktywów klientów, została uznana za najlepszą a naszym kraju. Bank zdobył tytuł Best Private Bank in Poland 2016 w konkursie organizowanym przez prestiżowe magazyny należące do grupy Financial Times: PWM i The Banker.
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 
mBank: odpocznij a Twoja firma przyspieszy

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że wypoczęty może więcej. A jednak trudno nam znaleźć czas na relaks. Blisko 65 proc. polskich mikroprzedsiębiorców w pracy spędza więcej niż dziewięć godzin dziennie, a ponad 80 proc. z nich ciężko pracuje także w weekendy. mBank postanowił pomóc im naładować baterie podczas seansu w kinie.
mBank: odpocznij a Twoja firma przyspieszy

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że wypoczęty może więcej. A jednak trudno nam znaleźć czas na relaks. Blisko 65 proc. polskich mikroprzedsiębiorców w pracy spędza więcej niż dziewięć godzin dziennie, a ponad 80 proc. z nich ciężko pracuje także w weekendy. mBank postanowił pomóc im naładować baterie podczas seansu w kinie.
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  
4
5
6
7
8
9
10