Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł na „cyfrową rewolucję”. Dzisiaj startuje kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł. Udział w konkursie można wziąć do 22 lipca br.
Zasoby na nowy start
- narzędzia do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi,
- szkolenia i usługi z zakresu e-marketingu, i budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia,
- wsparcie prawne i księgowe,
- darmowe usługi kurierskie.
„Szybka randka” z ekspertami
Sukces w biznesie opiera się na dwóch filarach: finansach i wiedzy. Na co dzień oferujemy firmom dostęp do kapitału, teraz dodajemy również wiedzę niezbędną, aby rozwinąć skrzydła w sieci. mBank jest pierwszym bankiem internetowym w Polsce. Nasz model biznesowy od początku oparty jest na rozwiązaniach cyfrowych. Teraz stworzyliśmy platformę, na której będzie dostępna wiedza ekspertów z różnych dziedzin związanych z działalnością e-commerce. Dziś małe firmy szczególnie potrzebują takiego wsparcia. Wierzymy jednak, że e-commerce to przyszłość niezależnie od pandemii. Dlatego zachęcamy przedsiębiorców: odważcie się zrobić ten krok, a przekonacie się, że biznes w wirtualnym świecie może przynosić realne pieniądze.
Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej w mBanku