Podsumowanie roku, które może wyjść na zdrowie...

mBank przygotował dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej finansowe podsumowanie roku. Klienci dowiedzą się z niego m.in. na co wydają najwięcej, ile razy w ciągu roku logowali się do aplikacji, ile transakcji zlecili, czym płacą najchętniej, w którym miesiącu ich wyd...
Nowa odsłona aplikacji mobilnej mBanku CompanyMobile dla korporacji

mBank wdrożył nową wersję aplikacji mobilnej CompanyMobile dla korporacji, która oferuje wiele atrakcyjnych funkcji, ułatwiających codzienne zarządzanie finansami firmy. Jedną z nich jest rozbudowa aplikacji o wcześniej niedostępne funkcje związane z obsługą kart, umożli...
Łatwe i szybkie zakupy w banku? Startują mOkazje zakupy
Już wkrótce 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w bezpiecznej i dobrze im znanej aplikacji bankowej. Cały proces będzie szybki i wygodny, a klienci na start będą wybierać spośród ponad półtora miliona produktów. Dzisiaj odbyła się konferencja prasowa inaugu...
mBank, wspólnie z KUKE, wspiera przedsiębiorców w realizacji zielonych inwestycji
Nowy program gwarancji ubezpieczeniowych pozwala na uzyskanie atrakcyjnego finansowania na projekty związane z odnawialnymi źródłami energii i efektywnością energetyczną. Dzięki temu klienci mBanku mogą szybciej i łatwiej zrealizować swoje plany inwestycyjne, przyczyniaj...
Optymistyczne prognozy ekonomistów mBanku dla polskiej gospodarki w 2025 roku

Mimo niepewności na świecie, eksperci mBanku przewidują dla polskiej gospodarki stosunkowo dobry rok 2025. PKB ma szansę wzrosnąć o 4%, a presja inflacyjna będzie słabnąć.
Bartosz Pawłowski prezesem mTFI

Jarosław Kowalczuk podjął decyzję o rezygnacji ze stanowiska prezesa zarządu spółki mTFI ze skutkiem 31 grudnia br. Decyzją Rady Nadzorczej stanowisko prezesa zarządu obejmie Bartosz Pawłowski, który dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa.
mBank jako pierwszy w Polsce emituje rynkowe obligacje AT1

1,5 mld zł pozyskane z pionierskiej emisji obligacji zasili kapitały mBanku, co pozwoli udzielać kolejnych kredytów polskim firmom i klientom indywidualnym. To także wkład mBanku w rozwój rynku kapitałowego.
Mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli rodziców i ich dzieci w podejściu do pieniędzy. Badacze odwiedzili rodziny w ich domach. Zadali im szereg pytań m.in. na temat tego, jak podchodzą do wydawania pie...
Rekordowe przychody i solidny zysk netto mBanku w III kwartale 2024 r.

W III kwartale 2024 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe. Zysk netto przekroczył 570 mln zł i był najwyższy od IV kwartału 2022 roku. Negatywny wpływ na wyniki miały odpisy na ryzyko prawne związane z kredytami walutowymi, zaś pozytywny ...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.