Polacy nie myślą o emeryturze, mBank zachęca do zadbania o przyszłość.

Aż 52 proc. Polaków przyznaje, że o zabezpieczeniu pieniędzy na przyszłość myśli rzadko albo wcale. Przyszłość to dla nas najbliższych 5 lat, bo nad tym, co za 10 lat i więcej zastanawia się już tylko 19 proc. z nas. mBank chce to zmienić. Dlatego w kampanii „Szczęśliwi ...
W mBanku 13-stka to nowa 18-stka

mBank odświeża strategię komunikacyjną do nastolatków: skupia się na młodszych klientach i oddaje im głos. Właśnie wystartowała kampania marketingowa oparta na nowych założeniach pod hasłem „bo mogę”. 
mBank będzie partnerem tytularnym Nowych Horyzontów
W lipcu po raz 23. Wrocław stanie się stolicą odważnego, autorskiego kina, a to za sprawą kolejnej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. mBank współpracuje z festiwalem od 2019 roku. Teraz zwiększa zakres swojego wsparcia i staje się partnerem tytul...
Silne wyniki operacyjne i dobry początek roku w mBanku

mBank rozpoczął 2023 rok bardzo dobrymi wynikami pod względem operacyjnym. Przychody osiągnęły rekordowy poziom 2,5 mld zł. Na zysku, który w pierwszym kwartale br. wyniósł 143 mln zł netto, zaciążyły koszty ryzyka prawnego związanego z kredytami we frankach. Bank aktywn...
mBank rusza z kursem samoobrony w sieci

Plaga oszustw popełnianych w internecie rośnie z roku na rok. Metody, które stosują przestępcy, są różnorodne i coraz bardziej zuchwałe. Dlatego mBank, pionier w dziedzinie edukacji klientów w temacie bezpieczeństwa, startuje z ósmą edycją kampanii edukacyjnej na ten tem...
Kolejny krok mBanku w walce z cyberoszustami - mobilne potwierdzenie tożsamości pracownika

Od poniedziałku, 27 marca, klienci mBanku zyskają dodatkowe zabezpieczenie. Od tego dnia wszystkie rozmowy inicjowane przez pracowników banku będą potwierdzane w aplikacji mobilnej. W ten sposób klient będzie miał pewność, że rozmawia z faktycznym przedstawicielem mBanku...
mFundacja rusza z dziesiątą edycją mPotęgi

Ciekawe, inspirujące pomysły na projekty matematyczne dla uczniów starszych klas szkół podstawowych już można zgłaszać do kolejnej edycji mPotegi. 14 marca ruszyła dziesiąta a zarazem ostatnia odsłona programu grantowego Fundacji mBanku.
Zielona transformacja i zdrowe finanse klientów – mBank realizuje strategię ESG
636,5 mln zł na finansowanie farm wiatrowych i fotowoltaicznych, emisje zielonych obligacji o wartości 275 mln zł i  ekokredyty hipoteczne o wartości 314 mln zł. Te wyniki obrazują tylko wybrane efekty działań mBanku na rzecz ochrony środowiska. W 2022 roku zrealizował t...
Nowa wiceprezes zarządu ds. compliance, prawnych i HR w mBanku

W zarządzie mBanku zostanie utworzone stanowisko wiceprezes zarządu ds. compliance, prawnych i HR. Rada nadzorcza banku zarekomendowała do tej roli Julię Nusser, dyrektorkę zarządzającą z Commerzbanku.
4
5
6
7
8
9
10
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.