W kategorii firmy o obrotach do 10 mln zł laureatem nagrody głównej jest firma Krayna, producent wegańskich kosmetyków. Wśród firm o obrotach od 10 do 50 mln zł rocznie, jury najlepiej oceniła zgłoszenie sklepu muzycznego Pasja. W nagrodę obie firmy dostaną pakiet specjalistycznych usług o wartości 100 tys. zł, który pomoże im rozwinąć skrzydła w e-commerce. Kolejnych dziesięć firm otrzyma nagrody drugiego stopnia o wartości 10 tys. zł. Zwycięzcy wyłonieni zostali spośród blisko 550 zgłoszeń. Partnerem konkursu był Mastercard, a patronatem objęła go eIzba.
Rozwinięcie skrzydeł w e-commerce to dla przedsiębiorców szansa na przetrwanie trudnego czasu pandemii i na wyjście z niego silniejszym. Dziś już co trzeci polski internauta deklaruje, że kupuje w sieci częściej niż przed pandemią, a wielu z nich na dobre zostanie w e-commerce, doceniając wygodę i bezpieczeństwo zakupów online. Jednocześnie widać, że sprzedawcy za tymi klientami podążają. Wśród uczestników konkursu Cyfrowe rewolucje znaleźli się przedsiębiorcy z różnych branż i regionów Polski, oferujący nie tylko produkty, ale też usługi. To pokazuje, że potrzeba cyfrowej transformacji jest dziś większa niż kiedykolwiek wcześniej. Tym bardziej cieszę się, że Mastercard razem z mBankiem i Izbą Gospodarki Elektronicznej może pomagać przedsiębiorcom w tej drodze. Gratuluję wszystkim wyróżnionym w konkursie i życzę im owocnej rewolucji!
Tomasz Łuczak, dyrektor ds. sprzedaży produktów w polskim oddziale Mastercard Europe
Konkurs Cyfrowe rewolucje zgromadził wiele świetnych projektów z ogromnym potencjałem dalszego rozwoju, dlatego też wybór najlepszych nie należał do najprostszych. Imponująca liczba zgłoszeń pokazuje, że e-commerce jest przyszłością biznesu, a przedsiębiorcy poważnie myślą o tym kanale dotarcia do klienta. Wszystkim laureatom oraz finalistom serdecznie gratuluję sukcesu i życzę powodzenia w dalszym rozwoju w kierunku e-commerce.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby