mBank jako pierwszy bank na rynku udostępnił biurom rachunkowym innowacyjny system, który pozwala podczas jednej wizyty, w ekspresowym tempie, zarejestrować firmę, otworzyć konto bankowe i na koniec połączy je ze zintegrowaną z serwisem transakcyjnym księgowością. A wszystko pod okiem księgowego.
Od 2018 roku przyszli przedsiębiorcy mogą za pośrednictwem serwisu transakcyjnego mBanku zarejestrować firmę. Proces trwa 10 minut i przebiega w pełni online. Dzięki niemu nie muszą chodzić po urzędach i zastanawiać się jak wypełnić wniosek rejestracyjny. System sam podpowiada kolejne kroki.
Teraz bank wzbogacił ten proces o wsparcie człowieka. Od niedawna jest on dostępny także we współpracujących z bankiem biurach rachunkowych, należących do sieci OSCBR. Obecnie jest ich ponad 400 w całej Polsce, i ciągle dochodzą kolejne.
Dzięki tej współpracy, klient może w jednym miejscu:
- uzyskać poradę księgową np. na temat właściwej formy opodatkowania, kodu PKD czy rozliczenia VAT;
- zarejestrować firmę;
- otworzyć rachunek w banku;
- oraz podpiąć do konta zintegrowaną z bankowością internetową księgowość, która pozwala m.in. na wystawianie faktur, monitoring płatności oraz wymianę dokumentów z księgową.
Usługa otwierania firmy z księgową jest całkowicie bezpłatna. Aby z niej skorzystać wystarczy wejść na stronę i sprawdzić, gdzie w okolicy znajduje się współpracujące z bankiem biuro rachunkowe i umówić się na spotkanie z księgowym.