W aplikacji mobilnej mBanku obok znanej już ikony słuchawki, która pozwala na bezpośrednie połączenie z konsultantem mLinii, pojawi się niewielka lupa. Po kliknięciu klient będzie miał dostęp do odświeżonej sekcji pomocy, wyposażonej w opcję wyszukiwania tematów działającą na zasadzie znanych wyszukiwarek internetowych.
Do tej pory w prawym górnym rogu ekranu klienci widzieli ikonę słuchawki, która pozwalała na kontakt z konsultantem mLinii bez konieczności podawania telekodu. Teraz obok słuchawki pojawi się także lupa. Po kliknięciu tej ikony, klient zobaczy nowy ekran Pomocy.
Nowy ekran składa się z trzech elementów:
- Wyszukiwarki
- Trzech najczęściej zadawanych pytań
- Sekcji „Kontaktu i reklamacji”
![ekran 1.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5104/assets/266609/large-47c966e0fed6f9e0ebce44c241798d5d.jpg)
Wyszukiwarka działa podobnie jak najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe. Można tu wpisać pojedyncze słowa lub całe zdania. Dzięki niej klienci będą mogli znaleźć odpowiedzi na pytania bez potrzeby kontaktu z konsultantem. Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.
Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie.
![ekran2.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5104/assets/266611/large-224135dadbed570d74c0b5289dd18af1.jpg)
Nowością jest też sekcja najczęściej zadawanych pytań.
Klienci znajdą tu trzy najpopularniejsze pytania i odpowiedzi na nie. Pytania będą zmieniać się w czasie i mogą być różne dla klientów indywidualnych i firmowych.
Z kolei nowym elementem sekcji Kontakt, przeniesionej do dolnej części ekranu, jest możliwość składania reklamacji wprost z aplikacji mobilnej.