mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
Rozwiązania mobilne coraz mocniej wchodzą do świata korporacji dlatego postanowiliśmy stworzyć całkowicie nowe rozwiązanie. Projektując nową aplikację, kładliśmy bardzo duży nacisk na jej użyteczność i intuicyjność. Zależało nam również na oferowaniu unikalnych usług. Nowy mBank CompanyMobile, oprócz najbardziej popularnych funkcji do codziennego zarządzania finansami – takich jak bieżąca informacja o obrotach na rachunkach czy zarządzanie płatnościami i ich autoryzacja – oferuje też dodatkowe rozwiązania. To np. wirtualny asystent wspierający codzienną pracę w systemie czy obsługa służbowych kart płatniczych.
– mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w mBanku.
Postawiliśmy na nowoczesne technologie dające możliwość szybkiego i zwinnego rozwoju. Nowa aplikacja ma być przyjazna i gotowa do obsługi typowych wymagań klientów korporacyjnych, takich jak wygoda pracy z dużymi wolumenami danych czy integracja z wewnętrznymi procesami w firmie. Udało nam się stworzyć platformę mobilną, która spełni te wymagania jak i oczekiwania dotyczące bezpieczeństwa i stabilności działania
- wyjaśnia Artur Lewandowski, dyrektor IT odpowiedzialny za rozwój systemów dla bankowości korporacyjnej w mBanku.
Wykorzystując ten system potrafimy zredukować pracochłonność w obszarze projektowania aplikacji nawet do 50 proc., przy jednoczesnym wzroście spójności oraz jakości finalnego interfejsu.
– podkreśla Bartłomiej Wyszyński, prezes mServices.