Rusza 3. edycja konkursu Cyfrowe Rewolucje, w którym do wygrania jest pakiet nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. Aby wziąć w nim udział należy do 22 lipca wypełnić zgłoszenie konkursowe na stronie www.cyfrowerewolucje.pl i opisać w nim swój pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie. Partnerem strategicznym konkursu jest firma Mastercard.
Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna mBanku skierowana do firm działających na rynku e-commerce. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię, by pomóc przedsiębiorcom przetrwać i przenieść biznes do internetu. Jej filary to systematycznie rozwijana baza wiedzy o e-commerce, zgromadzona na stronie www.cyfrowerewolucje.pl oraz konkurs dla firm. Właśnie wystartowała jego trzecia edycja.
W tym roku uczestnicy konkursu walczyć będą o jedną z ośmiu nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. W tym dwie nagrody główne o wartości 150 tys. zł i sześć dodatkowych o wartości 22 tys. zł każda. Firmy zgłaszać się mogą w dwóch kategoriach: firma o obrotach do 10 mln zł i o obrotach od 10 do 50 mln zł. W obu zadanie konkursowe jest takie samo: należy opisać pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie oraz uzasadnić dlaczego to właśnie ten pomysł ma szansę odnieść sukces w e-commerce. W zmaganiach mogą brać udział zarówno firmy o wieloletnim stażu na rynku jak i niemal raczkujące (wystarczy wykazać obroty za trzy ostatnie miesiące). Zgłoszenia przyjmowane są do 22 lipca 2022 r. na stronie cyfrowerewolucje.pl.
W konkursowym pakiecie nagród znajdują się narzędzia niezbędne do rozwinięcia skrzydeł w e-biznesie, które mają pomóc firmom, m.in. w: założeniu e-sklepu, e-marketingu, kwestiach prawnych, dotarciu do klienta, zadaniach związanych z logistyką oraz płatnościami w sklepie. Zwycięzcy dostaną też dawkę najwyższej jakości wiedzy podczas szkoleń DIMAQ oraz wsparcie mentora biznesu Lecha Kaniuka, CEO SunRoof, eksperta od skalowania biznesu oraz autora bestsellera “Siła Pędu”.
Partnerami konkursu są firmy: DIMAQ, DPD Polska, Kancelaria GESSEL Grey, IdeoForce, Lex Secure, mElements, Samito, Sky Shop, Spacecamp. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych w konkursie jest Mastercard.
Jego wyniki ogłoszone zostaną 13 września 2022 r. Zwycięzców wyłoni jury w składzie: Anna Białobłocka z Mastercard, Maciej Cebertowicz ze Sky Shop, Maciej Filipkowski z Zaprojektuj swoje życie, Lech Kaniuk z SunRoof, Bernadetta Kasztelan-Świetlik z Kancelaria GESSEL, Anna Ledwoń-Blacha z More Bananas, Dariusz Nalepa i Piotr Teodorczyk z mBank oraz Łukasz Zembowicz z DPD Polska.