mBank po raz drugi jest partnerem strategicznym i patronem sceny głównej Łódź Summer Festival. Jest to największy miejski festiwal w Polsce. Impreza potrwa od 26 do 28 lipca. Jej line-up pęka od wielkich gwiazd, a wszystkie koncerty są bezpłatne. Na festiwalu nie zabraknie też łódzkiego jednorożca – nieoficjalnego symbolu rewitalizowanej Łodzi, którego wygląd zaprojektował rok temu mBank z okazji 600-lecia miasta. To on i łódzka gwara są podstawą koncepcji kreatywnej, którą bank wykorzystuje do promocji tego wydarzenia.
Wybiglować, za winklem, galanta
Jednorożec, to magiczne stworzenie, które pojawiło się już w różnych postaciach w Łodzi, np. Stajnia Jednorożca i Pomnik Jednorożca. Wśród wielu Łodzian postrzegany jest on jako nieoficjalny symbol, nowego, rewitalizowanego miasta. Rok temu, mBank postanowił wykorzystać tę historię do promocji 600. urodzin Łodzi, w których obchody był zaangażowany jako partner pierwszej edycji Łódź Summer Festival. Dał mu kolorowy, radosny wygląd i głos. A wszystko po to by stał się on równie znany jak warszawska syrenka, gdański Neptun, poznańskie koziołki, Smok Wawelski czy krasnale z Wrocławia.
Emilia Kasperczak
Ekspertka ds. relacji z mediami