Z „bankowych Oscarów”, czyli konkursu portalu Bankier.pl i dziennika Puls Biznesu, mBank wrócił z główną nagrodą. Zdobył statuetkę Złoty Bank za najwyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. A także wyróżnienie za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa.
Złoty Bank to najważniejsza nagroda plebiscytu Złoty Bankier. Przyznawana jest na podstawie badania „mystery client” Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Firmy te sprawdziły jakość obsługi w placówkach bankowych i kanałach zdalnych. Audytorzy odwiedzili 1050 placówek, ponad 600 razy zadzwonili do call center i wysłali ponad 600 pytań, korzystając z formularzy on-line. Testowali też bankowe serwisy internetowe i mobilne. W tym roku, już po raz szósty w ośmioletniej historii konkursu, mBank okazał się w tej kategorii bezkonkurencyjny.
- Podczas ubiegłorocznej gali, odbierając nagrodę za drugie miejsce obiecałem, że w przyszłym roku zawalczymy o tytuł lidera. Staraliśmy się i będziemy się starali dalej, by obsługa klienta - bez względu na to czy rozmawia z nami w placówce, na czacie czy w mediach społecznościowych - zawsze była na najwyższym poziomie. Zgodnie z nową strategią mBanku, deklarujemy „Pomagać. Nie wkurzać. Zachwycać… Gdziekolwiek” - mów Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.
W konkursie Złoty Bankier banki poddawana są też audytowi bezpieczeństwa systemów internetowych i mobilnych. Zabezpieczenia testowali eksperci z Securing i Obserwatorium.biz. mBank zyskał ich uznanie, zdobywając po raz drugi z rzędu wyróżnienie dla najbezpieczniejszych instytucji finansowych na rynku. Został dodatkowo doceniony za działania edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa - pionierską kampanię „Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci” i nowy, bezpieczny sposób autoryzacji transakcji internetowych - mobilną autoryzację.
Statuetki Złoty Bankier wręczane są od ośmiu lat przez portal Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu. To największe tego typu badanie rynku bankowego w Polsce. Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie.