mOkazje z rozśpiewaną kampanią reklamową
Copy

Kopiuj tekst

mOkazje z rozśpiewaną kampanią reklamową

Unikatowy program rabatowy mBanku - mOkazje rusza z nową, niestandardową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty w konwencji musicalu, które przez najbliższe dwa miesiące będzie można zobaczyć w internecie. Rekordziści programu zyskali dzięki niemu nawet 8,5 tys. zł.


- W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub BLIKiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach, w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty - mówi Rafał Borkowski, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.
Cyfra trzy, symbolizująca trzy kroki mOkazji, jest w tej kampanii kluczowa. Bank przygotował trzy filmy, w których każdy z bohaterów śpiewająco mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji”. W spotach pojawia się też trójka dzieci (film „Ojciec”), trzy walizki (film „Podróżniczka”) i trzy przyrządy do ćwiczeń (film „Siłacz”). Każda historia to też inna konwencja muzyczna i wiele humorystycznych nawiązań do motywów znanych ze świata popkultury.
Z platformy rabatowej mOkazje i jej odpowiednika w Orange Finanse - Strefy Korzyści, korzysta już ponad 1,6 mln klientów. Na jednym rabacie klient zyskuje średnio 11 zł, a rekordziści czyli najbardziej aktywni użytkownicy programu, otrzymali już nawet 8,5 tys. zł zwrotu. Dotychczasowi partnerzy mOkazji to takie marki jak Booking.com, Coccodrillo, Gino Rossi, merlin.pl, Orange, PizzaPortal, PolskiBus.com czy Statoil.
W najnowszej kampanii bank postawił na internet. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM). Spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej  wyprodukowała firma Tango Production.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.