Tyle zyskać może klient, który do końca lutego br. otworzy jeden z rachunków mBanku - eKonto mobilne lub eKonto mobilne plus. W telewizji aktualnie trwa kampania marketingowa promująca specjalną ofertę banku oraz Grupy AXA.
To, ile zwrotu dostanie klient, zależy od jego aktywności. Za samo założenie rachunku i zalogowanie się w ciągu 24 godzin do aplikacji mobilnej banku, mBank zapłaci 10 zł. Następnie przez pięć miesięcy od uruchomienia konta klient może zyskać 2 proc. zwrotu od wartości transakcji dokonanych dowolną kartą płatniczą banku, za pomocą telefonu, naklejki płatniczej lub usługi BLIK (maksymalnie 50 zł miesięcznie). Jeśli dodatkowo każdego miesiąca będzie przelewał na rachunek tysiąc złotych, otrzyma bonus w wysokości 40 zł.
- Ponadto, za zakup wybranych ubezpieczeń oferowanych przez Grupę AXA, bank zwróci na konto klienta nawet 150 zł – mówi Tomasz Raczyński, menadżer produktów ubezpieczeniowych w mBanku. - Zwrot naliczany będzie, jeżeli klient wykupi ubezpieczenie OC lub OC/AC, NNW Ochrona 24 w wersji premium albo skorzysta z polisy mWaleczni - ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór. Za zakup każdego z nich może otrzymać 50 zł moneybacka - dodaje Tomasz Raczyński.
Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie oraz sieci kin MultiKino i Helios. Reżyserem spotów jest Marcin Filipek. Kreację do kampanii przygotowała agencja Grey Group. Produkcją reklam zajęła się firma Flota Filmowa, a zakupem mediów - dom mediowy Mindshare.
- Ponadto, za zakup wybranych ubezpieczeń oferowanych przez Grupę AXA, bank zwróci na konto klienta nawet 150 zł – mówi Tomasz Raczyński, menadżer produktów ubezpieczeniowych w mBanku. - Zwrot naliczany będzie, jeżeli klient wykupi ubezpieczenie OC lub OC/AC, NNW Ochrona 24 w wersji premium albo skorzysta z polisy mWaleczni - ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór. Za zakup każdego z nich może otrzymać 50 zł moneybacka - dodaje Tomasz Raczyński.
Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie oraz sieci kin MultiKino i Helios. Reżyserem spotów jest Marcin Filipek. Kreację do kampanii przygotowała agencja Grey Group. Produkcją reklam zajęła się firma Flota Filmowa, a zakupem mediów - dom mediowy Mindshare.