mBank wybrał agencje marketingowe
Copy

Kopiuj tekst

mBank wybrał agencje marketingowe

Mindshare, VML Poland, Grey Worldwide Warszawa oraz Brand New Heaven nadal będą obsługiwać mBank.

W ostatnich miesiącach odbyły się przetargi, w ramach których mBank wybrał agencje świadczące usługi marketingowe.
Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, zajmie się Mindshare. Agencją strategiczną została Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych mBanku. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię „Kredyt ma się rozumieć” dotyczącą kredytów gotówkowych banku.
Wspierać ją będzie Brand New Heaven. Z firmą tą mBank współpracował m.in. przy realizacji kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, która została bardzo dobrze odebrana i otrzymała szereg nagród.
Z kolei strategia reklamowa marki w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland. Ten obszar jest kluczowy dla banku pozycjonowanego jako ikona mobilności.
- Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie one potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku. - Jednocześnie dziękujemy wszystkim firmom, które wzięły udział w przetargach - dodaje.
Zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku, mającymi na celu efektywne zarządzanie budżetem, kolejne przetargi odbędą się za trzy lata.
Powiązane artykuły
Dzięki klientom korporacyjnym mBank przekaże WOŚP dodatkowo 77 tys. zł

Na konto Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy trafi równowartość miesięcznych opłat i prowizji za prowadzenie rachunków dla klientów korporacyjnych, otwartych w styczniu i lutym br. Przekazana darowizna zasili działalność statutową Fundacji. 
mBank najlepszym cyfrowym bankiem dla korporacji w Polsce

mBank, został laureatem konkursu organizowanego przez  pmagazyn finansowy Global Finance w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks 2018”.
mBank do końca roku z 2 proc. na rachunku VAT

1 lipca wszedł w życie mechanizm podzielonej płatności - split payment. mBank jako jedyny „oprocentuje” saldo wybranego rachunku VAT do wysokości 200 000 zł. Do końca grudnia 2018 przedsiębiorstwa mogą liczyć na 2% zysku.
mBank Hipoteczny: debiut listów zastawnych na rynku międzynarodowym zakończony sukcesem

W ramach pierwszej zagranicznej benchmarkowej emisji listów zastawnych mBank Hipoteczny uplasował papiery o wartości 300 mln EUR i zapadalności 7 lat. Popyt ze strony inwestorów ponad 3-krotnie przewyższył zakładany poziom emisji.