mBank nagrodzony na Gali Forbesa i Newsweeka

mBank nagrodzony na Gali Forbesa i Newsweeka

Z tegorocznej Wielkiej Gali Bankowości zorganizowanej przez czasopisma Newsweek i Forbes, mBank wrócił z aż czterema nagrodami. Został uznany za jeden z najlepszych banków dla małych i średnich firm oraz znalazł się na podium w kategoriach przyjazny bank tradycyjny, internetowy i mobilny. Tym samym zdobył najwięcej wyróżnień spośród wszystkich instytucji finansowych sklasyfikowanych w rankingu.

Rankingi Newsweeka i Forbesa, podobnie jak w latach ubiegłych, opierały się na badaniach przeprowadzonych metodą tzw. tajemniczego klienta. Zostały przygotowany wspólnie z firmą Millward Brown. Audytorzy zbadali usługi ponad dwudziestu banków. Odwiedzili placówki, kontaktowali się z bankami za pośrednictwem infolinii oraz wykonywali transakcje online i za pomocą aplikacji mobilnej. Oceniane było zaangażowanie i wiedza pracowników, intuicyjność poruszania się po serwisie internetowym i aplikacji oraz łatwość i szybkość przeprowadzenia konkretnych operacji. W przypadku rankingu firmowego, wyjątkowo ważne dla organizatorów w tym roku było partnerstwo jako modelowa relacja banku z klientem biznesowym.

W plebiscycie Przyjazny Bank Newsweeka 2015, mBank znalazł się trzykrotnie w pierwszej trójce, zajmując trzecie miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego oraz dwie drugie lokaty w kategoriach Bank w Internecie i Bankowość Mobilna. Został nagrodzony także w rankingu miesięcznika Forbes Najlepszy Bank dla Firm. mBank uplasował się tu na drugiej pozycji, nieznacznie pod względem punktacji przegrywając z liderem zestawienia.

- Wyniki konkursów Forbesa i Newsweeka są dla nas szczególnie ważne ze względu na wykorzystanie przez firmę badawczą scenariusza tajemniczego klienta. Badania obejmują istotny zakres doświadczeń klientów i pokazują, jak oceniana jest przez nich, naszych najważniejszych recenzentów, nasza codzienna praca - mówi Jacek Iljin, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Procesów Biznesowych mBanku. - Bank został w tym roku doceniony na wielu płaszczyznach: jako instytucja tradycyjna, internetowa, mobilna oraz dla firm. Dobre oceny znajdują potwierdzenie w naszym codziennym biznesie: ponad połowa nowych klientów założyła konto przez internet, co trzecie logowanie do systemu bankowego odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. Notujemy też rekordową akwizycję klientów firmowych w tym roku - dodaje Jacek Iljin.
Załączniki
2015newsweek_bankowosc_tradycyjna.jpg

grafika | 54,9 KB

PobierzPobierz
2015newsweek_bankowosc_mobilna.jpg

grafika | 45 KB

PobierzPobierz
2015newsweek_bankowosc_internetowa.jpg

grafika | 56,2 KB

PobierzPobierz
2015forbes_bank_dla_firm.jpg

grafika | 55,4 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.