mBank z najlepszą zdalną obsługą klientów
Copy

Kopiuj tekst

mBank z najlepszą zdalną obsługą klientów

Infolinia mBanku liderem wśród banków w trzeciej edycji rankingu MojeBankowanie.pl na najlepszą zdalną obsługę klientów.

Serwis MojeBankowanie.pl monitoruje jakość obsługi świadczonej przez operatorów telekomunikacyjnych, ubezpieczycieli, a także 24 banki. Pomiary realizowane są pięć razy w ciągu roku. Na tej podstawie, w ramach rankingu „Instytucja roku 2015”, zostanie wyłoniony zwycięzca w kategorii „Najlepsza Infolinia roku 2015”.

Badanie w kategorii „Infolinia” składa się z trzech głównych bloków, odpowiadających temu, w jaki sposób z centrów obsługi korzystają klienci: dostępność danych kontaktowych na stronie internetowej, szybkość i łatwość kontaktu oraz uzyskania potrzebnych informacji, a także skuteczność kontaktu drogą elektroniczną (za pośrednictwem maila i formularza kontaktowego).

Według serwisu MojeBankowanie.pl, mLinia, dostępna pod numerem 801 300 800 oraz za pośrednictwem video-połączenia lub internetowego czatu, zapewnia najwyższy na rynku standard obsługi klientów. W rankingu mBank zdystansował konkurencję, wygrywając trzeci tegoroczny pomiar (w poprzednich próbach bank również zajmował czołowe miejsca).

– mBank z każdym pomiarem poprawia swój wynik, ponieważ wyciągamy wnioski z poprzednich rankingów i potrafimy dostosować jakość swoich serwisów do zmieniających się oczekiwań klientów. Jesteśmy dumni ze zdobycia pierwszej lokaty – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów mBanku.

Warto dodać, że zarówno w kategorii „Infolinia roku”, jak i „Jakość obsługi”, banki wyprzedzają zarówno ubezpieczycieli, jak i operatorów telefonii komórkowej.

mBank umożliwia klientom indywidualnym kontakt z konsultantami przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem zróżnicowanych kanałów (telefon, internet). Do dyspozycji są również placówki banku w całej Polsce.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.