Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy AXA
Copy

Kopiuj tekst

Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy AXA

Rusza pierwsza kampania mBanku i Grupy AXA, której celem jest zaprezentowanie jak współpraca dwóch doświadczonych partnerów biznesowych przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo klienta przystępującego do ubezpieczenia.

Pierwszym promowanym wspólnie w ramach strategicznego partnerstwa mBanku i AXA produktem jest ubezpieczenie komunikacyjne, cieszące się jak dotąd największą popularnością wśród osób korzystających z platformy mBanku.

– W pierwszej wspólnie prowadzonej kampanii akcentujemy korzyści, jakie płyną ze współpracy dwóch podmiotów mających nie tylko pozycję lidera, ale także ogromne doświadczenie w swojej branży – mówi Rafał Borkowski, odpowiedzialny za kampanię.

W przygotowanym spocie telewizyjnym dwójka rodziców, symbolizujących mBank i Grupę AXA, usuwa z wyprzedzeniem wszelkie przeszkody, które pojawiają się na drodze ich pociechy, na koniec zapewniając poduszkę chroniącą przed bolesnym upadkiem. W ramach obowiązującej w spocie narracji, doświadczenie obu partnerów pozwala na zapewnienie klientowi maksymalnej wygody i ochrony przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.

Promowane ubezpieczenie komunikacyjne pozwala na rozłożenie składki nawet na 12 miesięcy i wygodną obsługę wprost z rachunku osobistego.    

Kampania będzie prowadzona do końca wakacji w telewizji – w głównych stacjach oraz wybranych kanałach tematycznych – a także w  internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Graffiti Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare. Reżyserem spotu reklamowego jest Mikołaj Łebkowski. 
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.