W nowej odsłonie reklamowej mBanku królują sprytne rozwiązania, dzięki którym codzienne czynności stają się prostsze i mniej czasochłonne. Właśnie z nich korzystają posiadacze eKonta mobilnego, którzy płacąc kartą lub telefonem mogą zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie.
W najnowszej odsłonie reklamowej, mBank zachęca do szukania niekonwencjonalnych rozwiązań – czyli „mądrych myków” – w każdej sytuacji. W serii spotów, bank nie tylko pokazuje, jak omijać korki, ochronić swój smartfon na plaży czy… oddzielić żółtko od białka, ale przede wszystkim jak zyskać, płacąc za zakupy kartą mBanku lub mobilnie. Bank nowym klientom proponuje moneyback, czyli zwrot części wydanych bezgotówkowo – przy użyciu karty lub smartfona – pieniędzy (2 proc. wartości wykonanych transakcji, nawet do 50 zł miesięcznie przez pół roku)
– Pokazujemy nie tylko mądre rozwiązania, ale przede wszystkim promujemy wygodne płatności bezgotówkowe. Ułatwiają one realizację codziennych czynności, jak i nietypowych pomysłów. Chcemy podkreślić, że dziś karta to nie tylko standardowy plastik i autoryzacja transakcji kodem PIN. To również płatności zbliżeniowe, kartą – naklejką czy telefonem. A dla nowych klientów mBanku także moneyback – mówi Anna Samek z marketingu mBanku.
Działania promocyjne zostały zaplanowane na najbliższe tygodnie. Obecne będą m.in. w wiodących stacjach telewizyjnych, głównych serwisach internetowych, kinach oraz na bilbordach we wszystkich największych miastach Polski.
Nowa kampania mBanku znajdzie się także w mediach społecznościowych. Dla internautów przygotowano specjalny konkurs, w którym będą mogli powalczyć o nagrody, przedstawiając własne #mądreMyki. Konkurs wspierany jest przez cykl mBankowych sprytnych porad prezentowanych w kanale banku na YouTube’ie (LINK: www.mBank.tv).
Kampania powstała we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa.
– Pokazujemy nie tylko mądre rozwiązania, ale przede wszystkim promujemy wygodne płatności bezgotówkowe. Ułatwiają one realizację codziennych czynności, jak i nietypowych pomysłów. Chcemy podkreślić, że dziś karta to nie tylko standardowy plastik i autoryzacja transakcji kodem PIN. To również płatności zbliżeniowe, kartą – naklejką czy telefonem. A dla nowych klientów mBanku także moneyback – mówi Anna Samek z marketingu mBanku.
Działania promocyjne zostały zaplanowane na najbliższe tygodnie. Obecne będą m.in. w wiodących stacjach telewizyjnych, głównych serwisach internetowych, kinach oraz na bilbordach we wszystkich największych miastach Polski.
Nowa kampania mBanku znajdzie się także w mediach społecznościowych. Dla internautów przygotowano specjalny konkurs, w którym będą mogli powalczyć o nagrody, przedstawiając własne #mądreMyki. Konkurs wspierany jest przez cykl mBankowych sprytnych porad prezentowanych w kanale banku na YouTube’ie (LINK: www.mBank.tv).
Kampania powstała we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa.