Aplikacja mobilna mBanku jest pozytywnie oceniana nie tylko przez ekspertów, ale też użytkowników. Na gali AppAward 2014 bank zdobył cztery nagrody główne, trzy z nich zostały przyznane głosami internautów, jedną przyznało jury. Z kolei na arenie międzynarodowej laury zebrała bankowość elektroniczna, otrzymując główną nagrodę za najbardziej innowacyjny kanał dystrybucji na globalnej konferencji BAI.
Na tegorocznej gali AppAwards aplikacja mobilna mBanku zdobyła cztery statuetki. Głosami klientów została uznana za najlepsze narzędzie finansowe na trzy wiodące platformy mobilne: iOS, Android oraz Windows Phone – w tej kategorii bank otrzymał także nagrodę jury.
W rywalizacji o tytuł najlepszej aplikacji mobilnej zgłoszono blisko trzysta projektów w sześciu kategoriach. Spośród nich mBank był jedynym laureatem aż czterech wyróżnień. Co ważne, bank otrzymał aż 17 proc. wszystkich głosów, czyli najwięcej spośród wszystkich zgłoszonych aplikacji, co zapewniło aplikacji bankowej status najchętniej wybieranej w trakcie trwania plebiscytu.
Poza nagrodami przyznanymi przez użytkowników, bank po raz kolejny zdobył uznanie międzynarodowej społeczności ekspertów w konkursie BAI-Finacle Global Banking Innovation Award. Jury organizowanego po raz czwarty globalnego konkursu nagradza wprowadzane na całym świecie innowacje w sektorze bankowości detalicznej. Główne kryteria, jakimi się kieruje, to oryginalność pomysłu oraz pozytywny wpływ na doświadczenia klientów we współpracy z bankiem. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród 200 nominowanych instytucji finansowych, reprezentujących ponad 30 krajów z całego świata.
Za swoją nowoczesną bankowość elektroniczną mBank odebrał główną nagrodę w kategorii najbardziej innowacyjnego kanału dystrybucji (Channel Innovation), pokonując w finale innych pretendentów takich jak CaixaBank, DenizBank z Turcji i słowacki Tatra Banka.
– Świętujemy dziś prawdziwy sukces. Z jednej strony po raz kolejny pokazaliśmy siłę i nowoczesność polskiego sektora bankowego na arenie międzynarodowej, udowadniając, że stworzone przez nas rozwiązania to innowacja o charakterze globalnym i prawdziwa zmiana w podejściu do klienta. Z drugiej zaś, otrzymaliśmy potwierdzenie, że hasło „ikona mobilności” nie było stworzone na wyrost. I jest to potwierdzenie najcenniejsze, bo pochodzące od naszych klientów, użytkowników bankowości mobilnej – mówi Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i biznesu bankowości detalicznej.
W rywalizacji o tytuł najlepszej aplikacji mobilnej zgłoszono blisko trzysta projektów w sześciu kategoriach. Spośród nich mBank był jedynym laureatem aż czterech wyróżnień. Co ważne, bank otrzymał aż 17 proc. wszystkich głosów, czyli najwięcej spośród wszystkich zgłoszonych aplikacji, co zapewniło aplikacji bankowej status najchętniej wybieranej w trakcie trwania plebiscytu.
Poza nagrodami przyznanymi przez użytkowników, bank po raz kolejny zdobył uznanie międzynarodowej społeczności ekspertów w konkursie BAI-Finacle Global Banking Innovation Award. Jury organizowanego po raz czwarty globalnego konkursu nagradza wprowadzane na całym świecie innowacje w sektorze bankowości detalicznej. Główne kryteria, jakimi się kieruje, to oryginalność pomysłu oraz pozytywny wpływ na doświadczenia klientów we współpracy z bankiem. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród 200 nominowanych instytucji finansowych, reprezentujących ponad 30 krajów z całego świata.
Za swoją nowoczesną bankowość elektroniczną mBank odebrał główną nagrodę w kategorii najbardziej innowacyjnego kanału dystrybucji (Channel Innovation), pokonując w finale innych pretendentów takich jak CaixaBank, DenizBank z Turcji i słowacki Tatra Banka.
– Świętujemy dziś prawdziwy sukces. Z jednej strony po raz kolejny pokazaliśmy siłę i nowoczesność polskiego sektora bankowego na arenie międzynarodowej, udowadniając, że stworzone przez nas rozwiązania to innowacja o charakterze globalnym i prawdziwa zmiana w podejściu do klienta. Z drugiej zaś, otrzymaliśmy potwierdzenie, że hasło „ikona mobilności” nie było stworzone na wyrost. I jest to potwierdzenie najcenniejsze, bo pochodzące od naszych klientów, użytkowników bankowości mobilnej – mówi Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i biznesu bankowości detalicznej.