eKonto mobilne z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku ponownie trafia do mediów. A także do największych fitness klubów w Polsce, gdzie również prowadzone będą działania reklamowe mBanku.
- Celem naszej jesiennej odsłony reklamowej jest pokazanie, że mBank nadążą za klientami - bez względu na to, czy korzystają z niego mobilnie, on-line czy w placówkach. Dzięki temu z rozwiązań banku mogą korzystać osoby o różnych potrzebach, znajdujące się np. na różnych etapach kariery zawodowej - mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. Elementem kampanii są dwa spoty. Bohaterką pierwszego z nich, emitowanego obecnie w telewizji, jest pełna energii kobieta, która osiągnęła sukces zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Tytułowa „szefowa”, zachęcona m.in. oprocentowaniem 4 proc. na koncie osobistym, decyduje się na zmianę swojego dotychczasowego banku na mBank. Drugi firm - „młodszy specjalista” zaprezentuje funkcjonalność aplikacji mobilnej - przelew na numer telefonu oraz możliwość założenia rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez internet. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika „jeśli”.
Podczas kampanii po raz pierwszy w historii mBanku wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące do interaktywnego konkursu z nagrodami w postaci eBooków. W działaniach promowane jest eKonto mobilne mBanku, które w zestawieniu „Gazety Wyborczej” trafiło na najwyższy stopień na podium jako prawdziwe „konto za darmo bez żadnych warunków”.
Jesienna kampania reklamowa mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa. Spoty wyreżyserował Marek Dawid. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i aktywności ambientowe.
Podczas kampanii po raz pierwszy w historii mBanku wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące do interaktywnego konkursu z nagrodami w postaci eBooków. W działaniach promowane jest eKonto mobilne mBanku, które w zestawieniu „Gazety Wyborczej” trafiło na najwyższy stopień na podium jako prawdziwe „konto za darmo bez żadnych warunków”.
Jesienna kampania reklamowa mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa. Spoty wyreżyserował Marek Dawid. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i aktywności ambientowe.