mBank spełnia „zakurzone marzenia”
Copy

Kopiuj tekst

mBank spełnia „zakurzone marzenia”

mBank rozpoczyna kampanię promującą nową ofertę kredytu gotówkowego z gwarancją najniższego oprocentowania. Koncept reklamowy oparto na idei spełnienia dawnych, nieco już „zakurzonych” marzeń. Działania potrwają do końca września i obejmą telewizję, kino, internet oraz outdoor.

Nowa koncepcja promocyjna banku przedstawiona została w dwóch spotach reklamowych: „Motocykl” oraz „Wesele”. Ich bohaterowie, dzięki kredytowi gotówkowemu, mogą zrealizować swoje dziecięce fantazje - marzenie małej dziewczynki o byciu księżniczką i chłopięcą fascynację jednośladami. Spot „Motocykl”, który od poniedziałku można zobaczyć w telewizji, dodatkowo prezentuje mobilne rozwiązania banku - możliwość wzięcia kredytu w 30 sekund za pośrednictwem aplikacji mobilnej w smartfonie.

– Każdy z nas ma jakieś marzenie z młodości, którego dotychczas nie udało mu się osiągnąć. Brak pieniędzy, czasu, inne priorytety - zawsze coś stawało na drodze. W naszej kampanii chcieliśmy pokazać, że w końcu przychodzi odpowiedni moment, by zapomniane już pomysły ponownie ożywić i zrealizować przy pomocy kredytu gotówkowego mBanku – mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.

Kampania prowadzona będzie równolegle w kilku kanałach. Obejmie telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet (wybrane portale, serwisy video, sieci reklamowe), kina (emisja spotów w sieciach Cinema City, IMAX, Helios, Kinoplex) oraz outdoor (ponad 800 nośników, billboardy, backlighty i citylighty w największych miastach).Wszystkie działania zostały przygotowane wspólnie z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Film.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.