mBank: nowy serwis transakcyjny konsekwentnie zastępuje poprzedni
Copy

Kopiuj tekst

mBank: nowy serwis transakcyjny konsekwentnie zastępuje poprzedni

Większość klientów mBanku korzysta z nowej wersji bankowości elektronicznej. Dlatego bank kontynuuje proces wyłączania poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego dla klientów indywidualnych. Do 8 lipca serwis uruchomiony jeszcze w 2000 r. zostanie wyłączony grupie 700 tys. klientów, którzy – jak pokazują statystyki – korzystają już tylko z jego nowej wersji.

O konkretnej dacie wyłączenia poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego bank informuje wybranych klientów indywidualnie. Komunikat w tej sprawie otrzymują oni w obu wersjach bankowości elektronicznej minimum dwa tygodnie przed wyłączeniem. Dodatkowo, do części klientów rzadziej logujących się do serwisu, kierowane są także wiadomości SMS.

Pierwsi klienci z 700-tysięcznej grupy właśnie zostali powiadomieni o planowanym wyłączeniu, które w ich wypadku nastąpi do 24 czerwca br.
Dla pozostałych klientów z tej grupy nowy serwis transakcyjny na dobre zastąpi poprzedni 8 lipca br. Kolejne etapy procesu wyłączenia zaplanowane są na okres po wakacjach, a jego zakończenie nastąpi do końca 2014 r.

Proces, o którym mowa, rozpoczął się na przełomie 2013 i 2014 r.

Nowa wersja bankowości elektronicznej mBanku (zwana też nowym mBankiem) posiada pełną funkcjonalność poprzedniej, a dodatkowo oferuje klientom ponad 200 premierowych funkcji i usprawnień, m.in.:
- program rabatowy mOkazje, pozwalający na łatwe oszczędzanie podczas zakupów;
- mNawigacja, ułatwiająca zarządzanie domowym budżetem;
- mądra wyszukiwarka transakcji;
- ekspert on-line, czyli możliwość rozmowy z pracownikiem banku bez konieczności wychodzenia z domu, 24 godziny na dobę, za pośrednictwem video, połączenia głosowego i czatu.
W nowym serwisie widoczne są wszystkie produkty i usługi, z których korzysta klient, w tym pełna historia operacji, jak również książka odbiorców zdefiniowanych. Platforma dostosowana została nie tylko do komputerów stacjonarnych, ale także do tabletów i smartfonów. Ponadto, dla użytkowników urządzeń przenośnych bank wprowadził w lutym br. zbudowaną od podstaw bankowość mobilną.

Po uruchomieniu nowego serwisu transakcyjnego, mBank umożliwił klientom korzystanie z jego obu wersji – tak, by w czasie potrzebnym na przyzwyczajenie się do zmian, nic nie utrudniało użytkownikom bieżącej obsługi finansów. Dziś zdecydowana większość z nich loguje się do nowej platformy.

W czasie przejściowym bank prowadził także intensywną kampanię edukacyjną. W tym celu uruchomił m.in. specjalne strony internetowe, będące kompendium wiedzy na temat bankowości elektronicznej mBanku w nowym wydaniu. Klienci znajdą tam np. samouczki oraz listę najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi. W ramach działań informacyjnych każdy klient otrzymał także indywidualny „pakiet powitalny” z dodatkowymi instrukcjami, ułatwiającymi zapoznanie się z nowymi funkcjami serwisu. Do dyspozycji klientów potrzebujących wsparcia w obsłudze nowej wersji bankowości elektronicznej są również doradcy w placówkach banku, operatorzy mLinii i eksperci online w video-oddziale mBanku.

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego. Pełna oferta mBanku wraz z regulaminami będącymi jej integralną częścią jest dostępna na stronie: www.mbank.pl.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.