Grand Prix dla mBanku

Grand Prix dla mBanku

Zespół mBanku odpowiedzialny za rebranding marki został uznany za najlepszy w branży i zdobył nagrodę Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2013.

Konkurs organizowany jest od 2010 roku przez firmę Mediarun, właściciela portalu branżowego mediarun.pl, oraz organizatora konferencji i szkoleń marketingowych.

Celem konkursu jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniają się skutecznością swoich działań, profesjonalizmem i nieszablonowym sposobem myślenia. Zwycięzców wyłania kapituła konkursu. W tym roku w jej skład weszły 42 osoby reprezentujące branżę marketingową (zarówno teoretycy, jak i praktycy), media oraz laureatów poprzednich edycji konkursu.

Zespół mBanku został nagrodzony za działania prowadzone w ramach rebrandingu marki (połączenie pod nowym, odświeżonym znakiem dotychczasowych marek mBanku, MultiBanku i BRE Banku) oraz ich efekt. W uzasadnieniu wyboru kapituła wskazała, że musiał on nie tylko zmierzyć się ze zmianą wizerunku marki, ale też modyfikacją sposobu myślenia o niej, czyli zmianą filozofii marki, co jest znacznie trudniejsze niż przemalowanie jej barw (tzn. rebraining).

- Po stronie marketingu za działania rebrandingowe odpowiedzialnych było 17 osób wchodzących w skład zespołu projektowego - profesjonalistów i wspaniałych ludzi, dzięki którym tak ważny i złożony projekt przebiegł niezwykle sprawnie - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku, która wraz z Pawłem Kucharskim (obecnie dyrektor Departament Sprzedaży Oddziałów Zagranicznych mBanku w Czechach i na Słowacji) i Martą Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej, była liderem projektu.

- Nie można jednak zapominać, że tak doskonały przebieg całego procesu rebrandingu nie byłby możliwy bez wsparcia pozostałych pracowników departamentów marketingu banku z Warszawy i Łodzi, za co również dziękujemy – dodaje Marta Bartosiewicz.

Nagroda w konkursie Najlepszy Dyrektor Marketingu 2013 roku to kolejne wyróżnienie, jakie bank uzyskał za pracę włożoną w zmianę marki. Wcześniej mBank zdobył brąz w konkursie KTR, tytuł Best corporate rebrand w międzynarodowym rankingu Transform Awards 2014, a także wyróżnienie w konkursie Rebrand100.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.