Co 10 klient rozmawia z mBankiem przez Eksperta online
Copy

Kopiuj tekst

Co 10 klient rozmawia z mBankiem przez Eksperta online

Usługa video-połączenia oferowana w mBanku cieszy się coraz większym powodzeniem. W ciągu 10 miesięcy od jej startu liczba połączeń z konsultantami wzrosła czterokrotnie. Rośnie też wykorzystanie kanału video w celach sprzedażowych. 

Ekspert online to wirtualny oddział banku, w którym skutecznie połączono tradycyjną rolę doradcy z placówki z pełną dostępnością bankowości elektronicznej oraz nowoczesną technologią. Konsultanci nie różnią się niczym od tych, których klienci znają z oddziałów - mają wiedzę dotyczącą całej oferty banku oraz mogą pomóc w realizacji bieżących zleceń i transakcji.

- Dzisiaj w ten sposób klienci mBanku mogą zrealizować ponad 90 proc. operacji bankowych - mówi Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów mBanku. - Z takiej możliwości od początku roku skorzystało już ponad 200 tys. klientów. A od startu wirtualnego oddziału liczba połączeń z konsultantami Eksperta online wzrosła czterokrotnie i obecnie jest też dwukrotnie większa niż liczba zapytań w kanale e-mail - dodaje Łukasz Wiktor.

Propozycja mBanku to dziś najnowocześniejsze tego typu rozwiązanie na rynku, nie tylko w Polsce. Pod względem dostępności oraz zakresu proponowanych usług, Ekspert online wygrywa z rozwiązaniami takich liderów handlu internetowego jak np. Amazon. Mowa tu o video-usłudze Mayday, która kilka miesięcy temu, już po wprowadzeniu Eksperta online, pojawiła się na rynku amerykańskim i natychmiast uznana została za przełomową innowacje. Usługa amerykańskiego sklepu skierowana jest jednak tylko do wąskiej grupy użytkowników - a więc inaczej, niż w mBanku. Dodatkowo w mBanku zakres świadczonej pomocy obejmuje niemal całą ofertę, a nie tylko jeden produkt.

- mBank po raz kolejny przeciera szlaki. Rozmowy video z dostawcami usług to nowość, nie tylko w bankowości, i nie tylko w Polsce. Często podobne próby kończyły się na testach lub ograniczeniu oferty i jej dostępności. Nam w niecały rok udało się stworzyć wygodną usługę, z której skorzystało już setki tysięcy osób - mówi Michał Panowicz, dyrektor mBanku ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu Bankowości Detalicznej.

Po co klientom video rozmowy z bankiem?

- Łącząc się z konsultantem poprzez video klienci najczęściej pytają o funkcjonowanie produktów. Coraz częściej wracają też do nas osoby zainteresowane inwestowaniem czy skorzystaniem z oferty kredytowej mBanku. Mogą oni bowiem siedząc we własnym fotelu przeanalizować z doradcą wykresy i tabele dotyczące danego produktu i w ten sposób szybciej oraz łatwiej podjąć decyzję o zakupie lub nie. Co więcej, eksperci banku w trakcie rozmowy mogą prezentować na ekranie klienta dokumenty, slajdy i strony internetowe. Zarówno konsultant, jak i klient, mogą na nich zaznaczać najważniejsze treści, podkreślać tekst oraz rysować dzięki specjalnemu przybornikowi - mówi Łukasz Wiktor. - W przypadku nowych klientów najczęściej rozmowy dotyczącą wyboru konta - dodaje.

Najchętniej z pomocy Ekspertów online korzystają mężczyźni w wieku 20-40 lat z województwa mazowieckiego, łódzkiego i śląskiego. Tak jak w tradycyjnym call center, najpopularniejsze godziny kontaktu z bankiem za pośrednictwem video to 10.00- 14.00 i 18.00- 20.00.  
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.