Obsługa kasowa klientów mBanku, realizowana w oddziałach MultiBanku, została właśnie rozszerzona o kolejne placówki. Zniesione zostały również minimalne limity wpłat i wypłat gotówki.
Obsługa kasowa części placówek MultiBanku została udostępniona klientom największego banku wirtualnego w Polsce w połowie ubiegłego roku. Obecnie jest ona dostępna we wszystkich 136 oddziałach własnych i partnerskich MultiBanku, prowadzących obsługę gotówkową. Z początkiem br. zniesione zostały również limity kwotowe dotyczące wysokości jednorazowej wpłaty lub wypłaty gotówki. Inne elementy oferty nie zmieniły się.
Obsługa gotówkowa klientów mBanku wyróżnia się wygodnym, zdalnym sposobem awizowania wypłat. Jako jedyny w Polsce, mBank umożliwia awizację nie tylko telefoniczną (za pośrednictwem mLinii), ale także realizowaną za pomocą serwisu transakcyjnego.
Dla klienta indywidualnego wpłata i wypłata gotówki wiąże się ze stałą prowizją w wysokości 9 zł. W przypadku klientów firmowych prowizja wynosi 0,5 proc. wartości dokonanej transakcji (nie mniej niż 9 zł). Wpłat i wypłat można dokonywać w walutach PLN, EUR i USD.
Dotychczas z obsługi gotówkowej dla klientów mBanku, realizowanej w placówkach MultiBanku, najczęściej korzystali mieszkańcy województwa mazowieckiego, łódzkiego i pomorskiego. W ostatnim czasie w ten sposób klienci wpłacali na rachunki średnio 24 tys. zł, a wypłacali dwa razy więcej - średnia wysokość wypłaty w ramach usługi wyniosła 48 tys. zł.
W ramach obsługi gotówkowej klienci mBanku mogą korzystać nie tylko z sieci 136 placówek z logo MultiBanku, ale także z ok. 245 maszyn depozytowych na terenie całego kraju oraz 4,8 tys. bankomatów. W zakresie wpłat gotówkowych do dyspozycji klientów pozostaje także sieć ponad 2,4 tys. sklepów Żabka i Freshmarket.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.
Obsługa gotówkowa klientów mBanku wyróżnia się wygodnym, zdalnym sposobem awizowania wypłat. Jako jedyny w Polsce, mBank umożliwia awizację nie tylko telefoniczną (za pośrednictwem mLinii), ale także realizowaną za pomocą serwisu transakcyjnego.
Dla klienta indywidualnego wpłata i wypłata gotówki wiąże się ze stałą prowizją w wysokości 9 zł. W przypadku klientów firmowych prowizja wynosi 0,5 proc. wartości dokonanej transakcji (nie mniej niż 9 zł). Wpłat i wypłat można dokonywać w walutach PLN, EUR i USD.
Dotychczas z obsługi gotówkowej dla klientów mBanku, realizowanej w placówkach MultiBanku, najczęściej korzystali mieszkańcy województwa mazowieckiego, łódzkiego i pomorskiego. W ostatnim czasie w ten sposób klienci wpłacali na rachunki średnio 24 tys. zł, a wypłacali dwa razy więcej - średnia wysokość wypłaty w ramach usługi wyniosła 48 tys. zł.
W ramach obsługi gotówkowej klienci mBanku mogą korzystać nie tylko z sieci 136 placówek z logo MultiBanku, ale także z ok. 245 maszyn depozytowych na terenie całego kraju oraz 4,8 tys. bankomatów. W zakresie wpłat gotówkowych do dyspozycji klientów pozostaje także sieć ponad 2,4 tys. sklepów Żabka i Freshmarket.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.