Kolejna edycja plebiscytu „Złoty Bankier”, w którym wybierane są najlepsze produkty finansowe, ponownie zakończyła się triumfem największego banku wirtualnego. Trzeci raz z rzędu głosujący internauci przyznali mBankowi miano „Złotego Banku 2011”, doceniając jego ofertę rachunków dla klientów indywidualnych i firm oraz rozwiązania bankowości mobilnej.
W tegorocznym plebiscycie „Złoty Bankier”, organizowanym przez Bankier.pl i PayU SA, oceniane były produkty 31 banków, uszeregowane w dziewięciu kategoriach. Najlepsze produkty indywidualne i firmowe jak zwykle zostały wybrane przez internautów w głosowaniu on-line.
mBank ponownie okazał się bezkonkurencyjny w kategorii najlepszego konta osobistego dla internauty i najlepszego konta firmowego dla internetowego przedsiębiorcy. Dodatkowo, głosujący docenili rozwiązania mBanku z zakresu bankowości mobilnej, uznając je za najlepsze spośród wszystkich propozycji.
Zgodnie z zasadami plebiscytu „Złoty Bankier” – bank, który uzyskał najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich kategoriach, otrzymał tytuł „Złotego Banku 2011”. W tym roku, podobnie jak w poprzednich dwóch edycjach konkursu, nagroda ta przypadła także mBankowi.
– Dziękujemy naszym klientom i internautom za cenne wyróżnienie oraz za zaufanie. Tytuł „Złotego Banku” zdobyliśmy kolejny raz z rzędu – to dla nas zobowiązanie, ale i motywacja do dalszego rozwoju – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
– Trofeum internauci przyznali nam za działalność w 2011 r., który był dla nas szczególny. W tym czasie nie tylko uruchamialiśmy kolejne produkty on-line, jeszcze silniej podkreślając „internetowość” mBanku, ale też mocniej postawiliśmy na obecność banku w urządzeniach mobilnych. Obecnie z konta w komórce korzysta 300 tys. naszych użytkowników. Zamierzamy być nie tylko najlepszym bankiem w sieci, ale i najlepszym bankiem w komórce – dodaje Mastalerz.
W plebiscycie Bankier.pl i PayU SA, poza nagrodami internautów, wręczono również statuetki przyznawane przez ekspertów w kategoriach Innowacja Finansowa Roku i Osobowość Roku.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku 2011” w plebiscycie ”Złoty Bankier”.
mBank ponownie okazał się bezkonkurencyjny w kategorii najlepszego konta osobistego dla internauty i najlepszego konta firmowego dla internetowego przedsiębiorcy. Dodatkowo, głosujący docenili rozwiązania mBanku z zakresu bankowości mobilnej, uznając je za najlepsze spośród wszystkich propozycji.
Zgodnie z zasadami plebiscytu „Złoty Bankier” – bank, który uzyskał najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich kategoriach, otrzymał tytuł „Złotego Banku 2011”. W tym roku, podobnie jak w poprzednich dwóch edycjach konkursu, nagroda ta przypadła także mBankowi.
– Dziękujemy naszym klientom i internautom za cenne wyróżnienie oraz za zaufanie. Tytuł „Złotego Banku” zdobyliśmy kolejny raz z rzędu – to dla nas zobowiązanie, ale i motywacja do dalszego rozwoju – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
– Trofeum internauci przyznali nam za działalność w 2011 r., który był dla nas szczególny. W tym czasie nie tylko uruchamialiśmy kolejne produkty on-line, jeszcze silniej podkreślając „internetowość” mBanku, ale też mocniej postawiliśmy na obecność banku w urządzeniach mobilnych. Obecnie z konta w komórce korzysta 300 tys. naszych użytkowników. Zamierzamy być nie tylko najlepszym bankiem w sieci, ale i najlepszym bankiem w komórce – dodaje Mastalerz.
W plebiscycie Bankier.pl i PayU SA, poza nagrodami internautów, wręczono również statuetki przyznawane przez ekspertów w kategoriach Innowacja Finansowa Roku i Osobowość Roku.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku 2011” w plebiscycie ”Złoty Bankier”.