Z okazji walentynek klienci mBanku będą mogli skorzystać z wysokich zniżek na zakup prezentów u wybranych partnerów programu rabatowego. Zniżki do 30 proc. otrzyma każdy klient, który za zakupy zapłaci dowolną kartą mBanku. Ze statystyk banku wynika, że w weekend poprzedzający walentynki klienci wydają średnio dwa razy więcej niż w pozostałe dni w lutym.
Promocyjna oferta u partnerów programu rabatowego obowiązywać będzie w dniach 10-14 lutego br. Promocja dotyczy wszystkich kart mBanku, zarówno debetowych i kredytowych, w tym także tych służących do płatności zbliżeniowych. Klienci mBanku będą m.in. mogli zakupić upominek w salonach Olsen (rabat 20 proc.), Batycki (rabat 30 proc.), Chocolissimo (rabat 20 proc.), La Passion Du VIN (rabat 20 proc.) czy zamówić kwiaty na Pocztakwiatowa.pl (rabat 30 zł).
- Kolejna odsłona promocji rabatowych została przygotowana z myślą o wszystkich klientach, którzy chcą z bliską osobą świętować Dzień Zakochanych. Nasi klienci będą mogli m.in. zamówić kwiaty lub ręcznie robione czekoladki z atrakcyjnym rabatem, a także zaprosić bliską osobę do kawiarni. Każdego roku nasi klienci chętnie wyciągają karty z portfeli, aby skorzystać z walentynkowych rabatów. Statystyki banku wyraźnie wskazują, że w weekend poprzedzający walentynki klienci wydają średnio dwa razy więcej niż w pozostałe dni w lutym - mówi Emilia Olszewska, odpowiedzialna za program rabatowy w mBanku.Szczegóły promocji są dostępne na stronie www.mbank.pl/promocja.
Dodatkowo, klienci posiadający karty mBanku mogą każdego dnia korzystać z programu rabatowego - zniżek do 50 proc. w blisko 2500 punktów usługowo-handlowych w całej Polsce.Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie ”Złoty Bankier”.
- Kolejna odsłona promocji rabatowych została przygotowana z myślą o wszystkich klientach, którzy chcą z bliską osobą świętować Dzień Zakochanych. Nasi klienci będą mogli m.in. zamówić kwiaty lub ręcznie robione czekoladki z atrakcyjnym rabatem, a także zaprosić bliską osobę do kawiarni. Każdego roku nasi klienci chętnie wyciągają karty z portfeli, aby skorzystać z walentynkowych rabatów. Statystyki banku wyraźnie wskazują, że w weekend poprzedzający walentynki klienci wydają średnio dwa razy więcej niż w pozostałe dni w lutym - mówi Emilia Olszewska, odpowiedzialna za program rabatowy w mBanku.Szczegóły promocji są dostępne na stronie www.mbank.pl/promocja.
Dodatkowo, klienci posiadający karty mBanku mogą każdego dnia korzystać z programu rabatowego - zniżek do 50 proc. w blisko 2500 punktów usługowo-handlowych w całej Polsce.Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie ”Złoty Bankier”.