W piątej edycji plebiscytu Złoty Bankier, mBank dzięki głosom internautów otrzymał trzy statuetki: za najlepsze konto osobiste, konto dla firm oraz działania w mediach społecznościowych. Zdobył też największą łączną liczbę głosów, oddanych w siedmiu kategoriach plebiscytu i wygrał nagrodę główną konkursu - tytuł Złotego Banku.
– Czwarta statuetka Złotego Banku zdobyta w piątej edycji konkursu oznacza, że nasze sukcesy nie są wynikiem szczęśliwego trafu, ale ciężkiej pracy – mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej. – Wygraną odczytujemy także jako wyraz aprobaty ze strony naszych klientów dla zmian, które wydarzyły się w ostatnim roku. Mowa o nowym serwisie transakcyjnym, odświeżonym logo i wspólnej marce. Jestem dumny, że przy tak intensywnych działaniach nie straciliśmy z pola widzenia naszych klientów – dodaje Cezary Kocik.
Celem konkursu, organizowanego przez portal finansowy Bankier.pl oraz firmę PayU, jest wyłonienie najlepszych produktów finansowych na rynku polskim. Plebiscyt zorganizowany został po raz piąty.
W konkursie decydujący głos mają internauci, którzy za pośrednictwem strony internetowej www.zlotybankier.pl wybierają jego zwycięzców. Dodatkowo, w części kategorii laureatów wyłania specjalna kapituła. W tym roku w głosowaniu udział wzięło ponad 40 tysięcy osób, niemal dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Każdy bank mógł zostać oceniony w trzech spośród siedmiu głównych kategorii, które wybierali sami zainteresowani. mBank postawił na najlepsze konto osobiste, rachunek dla przedsiębiorcy oraz najlepszy bank w social media, i zgarnął całą stawkę (zdobywając odpowiednio 43, 43 i 63 proc. głosów).
Zwycięstwo w kategorii najlepsze konto osobiste i firmowe jest udziałem banku już po raz czwarty, w pięcioletniej historii konkursu. Ostania z wybranych przez bank kategorii dodana została dopiero w tym roku. Cztery razy w ręce mBanku trafiała także nagroda główna konkursu – statuetka Złotego Banku.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej plebiscytu www.zlotybankier.pl.
Celem konkursu, organizowanego przez portal finansowy Bankier.pl oraz firmę PayU, jest wyłonienie najlepszych produktów finansowych na rynku polskim. Plebiscyt zorganizowany został po raz piąty.
W konkursie decydujący głos mają internauci, którzy za pośrednictwem strony internetowej www.zlotybankier.pl wybierają jego zwycięzców. Dodatkowo, w części kategorii laureatów wyłania specjalna kapituła. W tym roku w głosowaniu udział wzięło ponad 40 tysięcy osób, niemal dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Każdy bank mógł zostać oceniony w trzech spośród siedmiu głównych kategorii, które wybierali sami zainteresowani. mBank postawił na najlepsze konto osobiste, rachunek dla przedsiębiorcy oraz najlepszy bank w social media, i zgarnął całą stawkę (zdobywając odpowiednio 43, 43 i 63 proc. głosów).
Zwycięstwo w kategorii najlepsze konto osobiste i firmowe jest udziałem banku już po raz czwarty, w pięcioletniej historii konkursu. Ostania z wybranych przez bank kategorii dodana została dopiero w tym roku. Cztery razy w ręce mBanku trafiała także nagroda główna konkursu – statuetka Złotego Banku.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej plebiscytu www.zlotybankier.pl.