Bank z Polski kolejny raz zdobył nagrodę za granicą. Tym razem został doceniony w konkursie Bank Innovation Awards 2014 w USA.
W plebiscycie nagradzane są innowacyjne firmy z sektora finansowego. Laureaci powinni wyróżniać się biznesowym podejściem, które wykracza poza sprawdzone metody – bez względu na to, czy mowa o produktach, procesach czy metodach działania. Zastosowane podejście powinno w czytelny sposób wpływać na poziom innowacyjności instytucji lub wręcz jej wyniki finansowe.
Konkurs Bank Innovation Awards został zorganizowany po raz drugi w Seattle (USA) przez jeden z wiodących amerykańskich serwisów finansowych – Bank Innovation – specjalizujący się w tematyce innowacji w bankowości. W drugiej edycji konkursu, wraz z mBankiem, nagrodzone zostały Citi Latin America i U.S. Bank.Operujący w Polsce, Czechach i na Słowacji mBank został doceniony za uruchomiony w 2013 r. nowy serwis transakcyjny, składający się z ponad 200 różnych funkcji i usprawnień. Platforma nie tylko stanowi zupełnie nową jakość dla użytkowników bankowości elektronicznej, ale i w wymierny sposób przekłada się na sprzedaż usług i produktów bankowych.
Pozostali laureaci zdobyli nagrody dzięki rozwiązaniom płatności mobilnych, zastępujących gotówkę w punktach sprzedaży (Citi) oraz photo bankingowi, usprawniającemu płacenie rachunków i realizację innych, popularnych operacji (U.S. Bank).
To kolejna, zagraniczna nagroda dla mBanku. Po raz pierwszy w historii polskiej bankowości krajowy projekt stał się międzynarodowym benchmarkiem dla innych tego typu przedsięwzięć. Potwierdzają to nie tylko plebiscyty: Bank Innovation Award, Efma (nagroda za najlepszy bank on-line i mobilny na świecie oraz statuetka dla instytucji radykalnie zmieniającej oblicze światowej bankowości) czy Finovate, ale również raport renomowanej firmy Forrester Research. Forrester wskazał rozwiązania mBanku jako przykład do naśladowania w podobnych przedsięwzięciach z pogranicza bankowości i e-commerce.
Konkurs Bank Innovation Awards został zorganizowany po raz drugi w Seattle (USA) przez jeden z wiodących amerykańskich serwisów finansowych – Bank Innovation – specjalizujący się w tematyce innowacji w bankowości. W drugiej edycji konkursu, wraz z mBankiem, nagrodzone zostały Citi Latin America i U.S. Bank.Operujący w Polsce, Czechach i na Słowacji mBank został doceniony za uruchomiony w 2013 r. nowy serwis transakcyjny, składający się z ponad 200 różnych funkcji i usprawnień. Platforma nie tylko stanowi zupełnie nową jakość dla użytkowników bankowości elektronicznej, ale i w wymierny sposób przekłada się na sprzedaż usług i produktów bankowych.
Pozostali laureaci zdobyli nagrody dzięki rozwiązaniom płatności mobilnych, zastępujących gotówkę w punktach sprzedaży (Citi) oraz photo bankingowi, usprawniającemu płacenie rachunków i realizację innych, popularnych operacji (U.S. Bank).
To kolejna, zagraniczna nagroda dla mBanku. Po raz pierwszy w historii polskiej bankowości krajowy projekt stał się międzynarodowym benchmarkiem dla innych tego typu przedsięwzięć. Potwierdzają to nie tylko plebiscyty: Bank Innovation Award, Efma (nagroda za najlepszy bank on-line i mobilny na świecie oraz statuetka dla instytucji radykalnie zmieniającej oblicze światowej bankowości) czy Finovate, ale również raport renomowanej firmy Forrester Research. Forrester wskazał rozwiązania mBanku jako przykład do naśladowania w podobnych przedsięwzięciach z pogranicza bankowości i e-commerce.