Nowa kampania mBanku: „jeśli” jeszcze nie widziałeś, włącz TV

Nowa kampania mBanku: „jeśli” jeszcze nie widziałeś, włącz TV

Właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku promująca nowatorskie funkcje nowej bankowości mobilnej i elektronicznej banku. Działania potrwają dwa miesiąca i wykorzystywać będą takie nośniki jak telewizja, kino, internet oraz outdoor. Kampania wspierana będzie także przez ponad tysiąc ambasadorów, zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku.  

Koncept reklamowy podzielony został na trzy spoty pokazujące różne sytuacje, w których mBank może być pomocny. Spot Kino prezentuje program rabatowy mOkazje z geolokalizacją oraz wygodę przelewu na numer telefonu w nowej aplikacji mobilnej. Reklamówka pod tytułem Telewizor promuje możliwość szybkiego podglądu stanu konta na telefonie bez logowania do serwisu transakcyjnego banku oraz kredyt w 30 sekund dostępny za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej mBanku. Ostatni z filmów Gitara przedstawia natomiast możliwość kontaktu z ekspertem mBanku w placówce lub przez video chat (Ekspert online), czyli dwa nowe kanały kontaktu mBanku z klientem.Każdy ze spotów zaczyna się od spójnika „jeśli” i właśnie ta forma narracji łączy każdą z historii. Jeśli pojawia się jakaś potrzeba, to mBank szybko podpowiada jak ją zaspokoić. Dla przykładu, w reklamie Kino lektor podaje takie zależności:

– Jeśli masz wolny wieczór… umawiasz się z przyjaciółmi,
– Jeśli jest mOkazja na kino… idziecie na film,
– Jeśli kupiłeś bilety dla wszystkich… wszyscy oddają Ci przelewem na numer telefonu.
 Filmy do nowej kampanii wyreżyserował Julian Pugsley, pracujący wcześniej m.in. dla firm: Eastpak, Nokia, MTV oraz VHV. Za kamerą stanął Tomasz Augustynek, którego nazwisko może być kojarzone z takimi produkcjami jak serial Wataha i film Ostatnie piętro.– Reżyser, chcąc nadać aktorom odpowiedni rytm w wybranych ujęciach, włączał im znany rockowy klasyk „Lust for Life” Iggy’ego Popa. Charakterystyczny dynamiczny beat rozpoczynający tę piosenkę, tak dobrze wpisał się w klimat naszych spotów, że ostatecznie zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten utwór w całej kampanii TV – mówi Piotr Jakubowski, ekspert Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku, odpowiedzialny za realizację konceptów reklamowych.

Kampania prowadzona będzie w najbliższych tygodniach i obejmie: telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet (szeroko zakrojone działania na mobilnych stronach internetowych), kino oraz outdoor (blisko tysiąc nośników: billboardy, citylighty, backlighty).

Działania przygotowane zostały we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare, domem produkcyjnym Flota Filmowa oraz firmą Streetcom, która podczas kampanii odpowiada za akcję rekomendacyjną z udziałem tysiąca ambasadorów zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku.
Załączniki
mbank_outdoor_mokazje.jpg

grafika | 327 KB

PobierzPobierz
mbank_outdoor_przelew_p2p.jpg

grafika | 284 KB

PobierzPobierz
mbank_outdoor_placowka.jpg

grafika | 446 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.