Nowa kampania mBanku: RÓB TO gdzie chcesz

Nowa kampania mBanku: RÓB TO gdzie chcesz

Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzoną pod hasłem RÓB TO! W kampanii bank wykorzysta rosnącą popularność aplikacji mobilnych oraz elementy grywalizacji.

mSaver to nowatorski program, którego zadaniem jest ułatwienie klientom systematycznego oszczędzania. Podczas płacenia kartą w sklepie, wypłacania gotówki z bankomatu lub dokonywania przelewu, bank automatycznie przekazuje część środków klienta na jego rachunek oszczędnościowy. Zgromadzona suma oszczędności zależy od tego, ile klient wydał. Wybrać można jeden z trzech sposobów oszczędzania:


- zaokrąglenia – każda transakcja bezgotówkowa jest automatycznie zaokrąglana do pełnej kwoty, a różnica ta trafia na rachunek oszczędnościowy (np. w sklepie rachunek wynosi 97 zł, bank na wniosek klienta zaokrągla transakcję do pełnych 10 zł, dlatego 3 zł przekazywane jest na rachunek oszczędnościowy),

- ustalony procent od każdej transakcji – klient reguluje, jak duży procent od każdej transakcji będzie przekazywany na rachunek oszczędnościowy (min. 1 maks. 15 proc.),

- ustalona kwota przy każdej transakcji – klient ustala, że bank przy okazji transakcji będzie przelewał na konto oszczędnościowe stałą kwotę (od 3 do 10 zł).

Kampania rozpocznie się w pierwszych dniach czerwca i potrwa 4 tygodnie. Większość działań prowadzona będzie on-line. W realnym świecie hasło RÓB TO! będzie można zobaczyć w wybranych sklepach (Tesco, Piotr i Paweł, Alma, Empik, Cubus, Benetton), kawiarniach (W biegu Cafe) i kinach (Cinema City i Multikino). Dobór miejsc ma ułatwić odpowiednie dotarcie do grupy celowej.

W kampanii wykorzystana zostanie także popularna mobilna aplikacja zakupowa Listonic, w ramach której przy każdej nowo stworzonej liście zakupowej, pojawi się spersonalizowana informacja, ile użytkownik zaoszczędziłby przy spisanych transakcjach dzięki nowej usłudze mBanku.

W kampanii pojawią się także elementy grywalizacji dzięki prowadzonemu na fanpage’u mBanku w serwisie Facebook konkursowi „I’mSaver”, pozwalającemu na przetestowanie na wirtualnej postaci elementów usługi.
W ramach dalszych działań promocyjnych, bank planuje także kolejną edycję popularnego wśród klientów mFestiwalu, w ramach którego klienci tworzą dla banku reklamy konkursowe.

Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.

Załączniki
winyl-backlite-lodz-17-25x9-35m-ooh-03.jpg

grafika | 696 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.