mFestiwal 2012: Klienci po raz trzeci stworzą reklamy mBanku

mFestiwal 2012: Klienci po raz trzeci stworzą reklamy mBanku

W tegorocznej, trzeciej już edycji popularnego mFestiwalu internetowy mBank zaprasza klientów do wykazania się kreatywnością i zgłaszania prac filmowych oraz graficznych, promujących najnowszy produkt oszczędnościowy banku, mSaver. W puli nagród ponad 70 tys. złotych, a także szansa na pokazanie dzieła TV lub na billboardach największych miast.

W ramach mFestiwalu klienci banku rywalizują zgłaszając samodzielnie wykonane prace, które mają za zadanie promować program systematycznego oszczędzania mSaver, wprowadzony niedawno w mBanku.

- mFestiwal zawsze wiązał się z zaangażowaniem po stronie klientów banku i był jednym z pierwszych na polskim rynku przedsięwzięć o charakterze „user-generated content”. Pomysł umożliwienia klientom współtworzenia komunikacji banku jest trafiony, w dwóch poprzednich edycjach przysłano do nas ponad 1,5 tys. prac, a festiwalowy portal odwiedziło łącznie ok. 230 tys. osób – mówi Piotr Jakubowski, juror i współorganizator mFestiwalu.  

 Swoje pomysły na reklamę można zgłaszać w dwóch kategoriach: film oraz billboard. Każdy klient może przesłać maksymalnie 10 prac. Aby to zrobić, należy skorzystać ze specjalnej aplikacji dostępnej na fanpage’u banku na portalu Facebook.

W pierwszym etapie, trwającym do 5 września br., prace poddane zostaną ocenie „fejsbukowiczów”. Na podstawie liczby głosów oddanych na poszczególne pomysły, do drugiego etapu festiwalu zakwalifikuje się 25 filmów oraz 25 billboardów uznanych za najlepsze przez społeczność mBanku na Facebooku.  Dodatkowo, w drugim etapie festiwalu udział weźmie kolejnych 5 prac, które mBank uzna za obiecujące i przyzna im tzw. „dzikie karty”. W drugim etapie 55 prac zostanie poddanych pod głosowanie Jury.

mFestiwal zakończy się 21 września br. przyznaniem trzech głównych nagród w obu kategoriach.  Twórca najlepszego filmu może liczyć na 25 tys. zł oraz szansę pokazania swojego dzieła szerszej publiczności, czyli emisję spotu w TV, a zwycięzca kategorii „mBillboard” na 10 tys. zł i prezentację swojego projektu na wielkoformatowych nośnikach znajdujących się w największych polskich miastach.

Dodatkowego smaku zmaganiom konkursowiczów doda imponujący skład osobowy Jury tegorocznej edycji Festiwalu. Wśród jurorów m.in. Xawery Żuławski - uważany za jednego z najwybitniejszych polskich reżyserów młodego pokolenia, reżyser „Wojna polsko-ruska”. Maciej Samcik - dziennikarz ekonomiczny „Gazety Wyborczej”, specjalizujący się w tematyce finansowej. Autor i współautor poradników o oszczędzaniu, rankingów i konkursów giełdowych. Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki).  Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych. A także jurorzy wcześniejszych edycji Festiwalu: Artur Klonowski - Art Director agencji Albedo Marketing oraz Piotr Jakubowski - szef Wydziału Promocji mBanku, odpowiedzialny za większość kampanii mBanku od 2008 roku, blogger i juror edycji mFestiwalu z 2009 r.

Przebieg całego festiwalu będzie można śledzić na stronie http://www.mfestiwal.pl/, a także na fanpage’u banku w portalu Facebook.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku 2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.
Załączniki
mfestiwal-powered-by-mbank-logo.jpg

grafika | 47,3 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.