Organizowany w Katowicach OFF Festival to największe wydarzenie na krajowej scenie muzyki alternatywnej, któremu niezmiennie od sześciu lat towarzyszy mBank, będący synonimem bankowości internetowej. Jak co roku, bank ma dla klientów niespodziankę w postaci zwrotu 10 proc. wartości każdej transakcji zbliżeniowej.
Trzy dni wyśmienitej muzyki, cztery sceny rozłożone w największym katowickim parku, blisko 90 wykonawców z całego świata, reprezentujących różne style muzyczne i tysiące fanów alternatywnego grania. To w skrócie OFF Festival 2012 w Katowicach, którego mecenasem jest największy bank wirtualny w Polsce, mBank.
Jak co roku festiwalowa publiczność może liczyć na występy legendarnych muzyków oraz artystów ze współczesnej sceny alternatywnej. W sierpniu w Katowicach zagrają m.in.: Iggy and the Stooges, Swans, Metronomy, Cool Kids of Death oraz Kobiety.
mBank będzie obecny nie tylko w nazwie głównej sceny festiwalu, ale także w czerwonym namiocie sponsorskim oraz każdym smartfonie, dzięki specjalnym aplikacjom mobilnym i lekkiej wersji serwisu transakcyjnego. Hasłem promującym obecność banku na tegorocznym festiwalu jest OFF we LOVE.Dodatkiem do dobrej zabawy jest w tym roku zwrot 10 proc. wartości każdej transakcji zbliżeniowej, dokonanej kartami mBanku na terenie festiwalu.
mBank objął mecenat nad Festivalem w 2006 r. i od tego czasu wspiera jego rozwój i zaprasza klientów do współudziału w tym niezwykłym muzycznym wydarzeniu.
- OFF Festival ciągle się rozwija, zarówno pod względem muzycznym, jak i organizacyjnym. Dzięki temu jest adresowany do coraz szerszego grona odbiorców, ale jednocześnie nie traci alternatywnego image. To jest jego główna siła, która łączy markę mBanku z OFFem. mBank stał się bankiem uniwersalnym, odpowiadającym na potrzeby szerokiego grona odbiorców, ale wciąż jest także największym bankiem internetowym, który z klientami komunikuje się nieszablonowo, czasem kontrowersyjnie – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej.
Dyrektorem artystycznym i pomysłodawcą OFF Festivalu jest Artur Rojek, lider Grupy Myslovitz. Cyklicznie organizowane wydarzenie ma za zadanie spopularyzować twórczość artystów spoza głównego nurtu muzycznego wśród szerszego grona odbiorców. Tegoroczna edycja festiwalu jest już siódmą, zaś w Katowicach OFF gości po raz trzeci. mBank związany jest z festiwalem już od sześciu lat. Mecenat nad największym w kraju festiwalem muzyki alternatywnej jest nieodłączną częścią prowadzonych przez bank działań wizerunkowych, opierających się na niestandardowej komunikacji.
Jak co roku festiwalowa publiczność może liczyć na występy legendarnych muzyków oraz artystów ze współczesnej sceny alternatywnej. W sierpniu w Katowicach zagrają m.in.: Iggy and the Stooges, Swans, Metronomy, Cool Kids of Death oraz Kobiety.
mBank będzie obecny nie tylko w nazwie głównej sceny festiwalu, ale także w czerwonym namiocie sponsorskim oraz każdym smartfonie, dzięki specjalnym aplikacjom mobilnym i lekkiej wersji serwisu transakcyjnego. Hasłem promującym obecność banku na tegorocznym festiwalu jest OFF we LOVE.Dodatkiem do dobrej zabawy jest w tym roku zwrot 10 proc. wartości każdej transakcji zbliżeniowej, dokonanej kartami mBanku na terenie festiwalu.
mBank objął mecenat nad Festivalem w 2006 r. i od tego czasu wspiera jego rozwój i zaprasza klientów do współudziału w tym niezwykłym muzycznym wydarzeniu.
- OFF Festival ciągle się rozwija, zarówno pod względem muzycznym, jak i organizacyjnym. Dzięki temu jest adresowany do coraz szerszego grona odbiorców, ale jednocześnie nie traci alternatywnego image. To jest jego główna siła, która łączy markę mBanku z OFFem. mBank stał się bankiem uniwersalnym, odpowiadającym na potrzeby szerokiego grona odbiorców, ale wciąż jest także największym bankiem internetowym, który z klientami komunikuje się nieszablonowo, czasem kontrowersyjnie – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej.
Dyrektorem artystycznym i pomysłodawcą OFF Festivalu jest Artur Rojek, lider Grupy Myslovitz. Cyklicznie organizowane wydarzenie ma za zadanie spopularyzować twórczość artystów spoza głównego nurtu muzycznego wśród szerszego grona odbiorców. Tegoroczna edycja festiwalu jest już siódmą, zaś w Katowicach OFF gości po raz trzeci. mBank związany jest z festiwalem już od sześciu lat. Mecenat nad największym w kraju festiwalem muzyki alternatywnej jest nieodłączną częścią prowadzonych przez bank działań wizerunkowych, opierających się na niestandardowej komunikacji.