mBank rozpoczyna nową kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne dostępne w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tym razem bank udowadnia, że tylko kosmici przepłacają za OC/AC swojego samochodu. Kampanii towarzyszy popularna wśród klientów promocja „Gwarancja Najniższej Ceny” ubezpieczenia zakupionego w mBanku.
Oferowane przez mBank ubezpieczenia OC/AC tradycyjnie mają najniższą cenę na rynku. Do końca roku bank dodatkowo ją gwarantuje, uruchamiając specjalną promocję, dzięki której klient, który znajdzie tańszą ofertę, otrzyma zwrot różnicy w cenie.
Najnowsza kampania dotyczy wprowadzonej promocji „Gwarancja Najniższej Ceny”.
Przygotowany na jej potrzeby spot telewizyjny nawiązuje do poprzednich odsłon reklamowych, jednak tym razem zamiast drwali, w samochodzie pojawia się nietypowy gość, przedstawiciel obcej cywilizacji. Nie ma on pojęcia o możliwości zakupu ubezpieczenia on-line, z najniższą składką i gwarancją najniższej na rynku ceny. mBank potwierdza: tylko kosmici przepłacają za ubezpieczenie.
Kampania z udziałem postaci kosmity zaplanowana jest do końca roku. Pierwsza jej odsłona będzie widoczna przez pięć tygodni, do drugiej połowy września w telewizji oraz internecie.
W telewizji spot będzie emitowany m.in. w kanałach: TVN , Polsat, Superstacja, Ale Kino, AXN, Canal+ oraz innych wybranych stacjach tematycznych.
Kampania internetowa swoim zasięgiem obejmie zarówno duże portale (WP, Gazeta.pl), serwisy tematyczne (autoTrader, iPolisa, otoMoto), YouTube, a także mailingi (Onet, WP, o2, etc) oraz serwisy mobilne (T-Mobile, Interia mobile).
Tradycyjnie, kampanię przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
Spot wyreżyserował Filip Marczewski, którego nagradzany film „Bez wstydu,” można obecnie oglądać na ekranach kin. Produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa
Najnowsza kampania dotyczy wprowadzonej promocji „Gwarancja Najniższej Ceny”.
Przygotowany na jej potrzeby spot telewizyjny nawiązuje do poprzednich odsłon reklamowych, jednak tym razem zamiast drwali, w samochodzie pojawia się nietypowy gość, przedstawiciel obcej cywilizacji. Nie ma on pojęcia o możliwości zakupu ubezpieczenia on-line, z najniższą składką i gwarancją najniższej na rynku ceny. mBank potwierdza: tylko kosmici przepłacają za ubezpieczenie.
Kampania z udziałem postaci kosmity zaplanowana jest do końca roku. Pierwsza jej odsłona będzie widoczna przez pięć tygodni, do drugiej połowy września w telewizji oraz internecie.
W telewizji spot będzie emitowany m.in. w kanałach: TVN , Polsat, Superstacja, Ale Kino, AXN, Canal+ oraz innych wybranych stacjach tematycznych.
Kampania internetowa swoim zasięgiem obejmie zarówno duże portale (WP, Gazeta.pl), serwisy tematyczne (autoTrader, iPolisa, otoMoto), YouTube, a także mailingi (Onet, WP, o2, etc) oraz serwisy mobilne (T-Mobile, Interia mobile).
Tradycyjnie, kampanię przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
Spot wyreżyserował Filip Marczewski, którego nagradzany film „Bez wstydu,” można obecnie oglądać na ekranach kin. Produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa