Jak pokazują badania TNS Polska, Polacy są w większości praktyczni. Ponad połowa rodaków (53 proc.) życzyłaby sobie pod choinką znaleźć pieniądze, które można by przeznaczyć na dowolny cel. Wszystkim, którzy zechcą spełnić marzenie bliskich, mBank proponuje specjalną podarunkową kartę pre-paid, z której można korzystać cały rok. Dodatkowo, na obdarowaną osobę czeka 40 proc. rabatu w księgarni Pascal.pl.
W tym roku wszystkim niezdecydowanym, co kupić na prezent dla bliskich, mBank proponuje MasterCard eMoney PayPass - przedpłaconą Kartę Podarunkową, którą można zasilić dowolnie wybraną kwotą i przekazać wybranej osobie.
Dodatkowo, klienci którzy otrzymają kartę, mogą skorzystać ze zniżki na zakupy w internetowej księgarni Wydawnictwa Pascal (www.pascal.pl), sięgającej 40 proc. Jeśli natomiast zdecydują się otworzyć rachunek eKONTO, mogą liczyć na promocyjne warunki:
• rabat 10% na OC lub 20% na AC lub,
• zwrot 10% wartości zakupów przez internet lub,
• zwrot 100% doładowań telefonu.
Klient mBanku, który podaruje kartę i poleci otwarcie rachunku, może zyskać dodatkowo także 250 zł premii za skuteczne polecenie.
Karta Podarunkowa wyposażona jest w technologię PayPass umożliwiającą szybkie i wygodne płatności zbliżeniowe, bez konieczności podawania kodu PIN, do kwoty 50 zł. Można z niej korzystać w bankomacie, a także płacić w internecie oraz realizować zamówienia telefoniczne czy pocztowe. Karta ma zasięg międzynarodowy, ponieważ można z niej korzystać w Polsce i za granicą, w każdym punkcie oznaczonym logo MasterCard.
Posiadacze karty mają także dostęp do szerokiego programu rabatowego, dostępnego w ponad 3 tys. sklepów, ze zniżkami do 55 proc. Sprezentowaną kartę można zasilać dowolnymi kwotami przez cały rok, np. przelewem bankowym. Do karty dodany jest indywidualny rachunek, który umożliwia pełną kontrolę wydatków.
Karta przedpłacona ma szczególny, świąteczny wizerunek. Kupujący może ją także zapakować w specjalnie przygotowaną kopertę wraz z karnetem, na którym można złożyć własne życzenia.
Kartę można zamówić na stronie banku www.mBank.pl oraz za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro. Jednorazowy koszt zamówienia karty wynosi 15 zł, jednak osoby pilnie śledzące profil mogą liczyć na promocyjną cenę w ramach Happy Hours.
Źródło badania: TNS Polska, TNS Polska dla Grupy Allegro, Interactive Research Center. Badanie przeprowadzono od 22 do 27 listopada 2012 r. na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 1000 respondentów.
BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.
Dodatkowo, klienci którzy otrzymają kartę, mogą skorzystać ze zniżki na zakupy w internetowej księgarni Wydawnictwa Pascal (www.pascal.pl), sięgającej 40 proc. Jeśli natomiast zdecydują się otworzyć rachunek eKONTO, mogą liczyć na promocyjne warunki:
• rabat 10% na OC lub 20% na AC lub,
• zwrot 10% wartości zakupów przez internet lub,
• zwrot 100% doładowań telefonu.
Klient mBanku, który podaruje kartę i poleci otwarcie rachunku, może zyskać dodatkowo także 250 zł premii za skuteczne polecenie.
Karta Podarunkowa wyposażona jest w technologię PayPass umożliwiającą szybkie i wygodne płatności zbliżeniowe, bez konieczności podawania kodu PIN, do kwoty 50 zł. Można z niej korzystać w bankomacie, a także płacić w internecie oraz realizować zamówienia telefoniczne czy pocztowe. Karta ma zasięg międzynarodowy, ponieważ można z niej korzystać w Polsce i za granicą, w każdym punkcie oznaczonym logo MasterCard.
Posiadacze karty mają także dostęp do szerokiego programu rabatowego, dostępnego w ponad 3 tys. sklepów, ze zniżkami do 55 proc. Sprezentowaną kartę można zasilać dowolnymi kwotami przez cały rok, np. przelewem bankowym. Do karty dodany jest indywidualny rachunek, który umożliwia pełną kontrolę wydatków.
Karta przedpłacona ma szczególny, świąteczny wizerunek. Kupujący może ją także zapakować w specjalnie przygotowaną kopertę wraz z karnetem, na którym można złożyć własne życzenia.
Kartę można zamówić na stronie banku www.mBank.pl oraz za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro. Jednorazowy koszt zamówienia karty wynosi 15 zł, jednak osoby pilnie śledzące profil mogą liczyć na promocyjną cenę w ramach Happy Hours.
Źródło badania: TNS Polska, TNS Polska dla Grupy Allegro, Interactive Research Center. Badanie przeprowadzono od 22 do 27 listopada 2012 r. na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 1000 respondentów.
BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.