Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Paryż. Większość klientów mBanku i MultiBanku, korzystających z kart MasterCard Miles & More, będzie to marzenie mogło spełnić za darmo jeszcze w tym roku.
Posiadacze kart kredytowych MasterCard Miles & More Premium mogą skorzystać z promocyjnych, darmowych lotów jeszcze w tym roku.
Wymarzony przez 27 proc. respondentów z sierpniowego badania Paryż dostępny jest w ofercie partnerów programu, w ramach Okazji milowych już od 10 tys. mil. Jest to okazja dla klientów mBanku, którzy zdecydowali się na kartę w wersji Premium we wrześniu b.r. i od tego czasu aktywnie z niej korzystali, biorąc przy tym udział w promocjach organizowanych przez bank. Dzisiaj takie osoby mogą mieć na swoich rachunkach ponad 14 tys. mil i wymarzony lot w zasięgu ręki.
Z kolei klienci korzystający z kart MasterCard Miles&More, którzy używają ich aktywnie od września b.r., będą mogli liczyć na darmowy bilet już w połowie przyszłego roku.W skrócie oznacza to, że przeciętnie posiadacz karty w wersji Premium uzbiera 10 tys. mil w okresie 4 m-cy, zaś karty w wersji podstawowej w ok. 10 m-cy.
- Na polskim rynku utarło się, że programy lojalnościowe, bez względu na to, czy dotyczą jednego partnera, czy agregują usługi wielu stron, nie mają dla klienta realnej wartości, a prawdziwą nagrodę bardzo trudno jest zdobyć – mówi Joanna Materka, odpowiedzialna za segment kart kredytowych w mBanku i MultiBanku. – Nasz przykład pokazuje, że nagroda nie musi być „gruszką na wierzbie”, ale może być naprawdę w zasięgu ręki. – dodaje.W grudniu każda transakcja kartami MasterCard Miles& More premiowana jest podwójną liczbą mil. Aby liczyć na dodatkowe mile wystarczy dokonać 40 płatności w sklepie lub przez internet.Dodatkowo bank rozpoczął intensywną kampanię promującą program Miles&More. Na polskich lotniskach można zobaczyć nie tylko tradycyjne reklamy outdoorowe, ale też jeżdżące po pasach transmisyjnych walizki z logotypem mBanku, a także spotkać hostessy w strojach stewardess, które będą zachęcać podróżnych do skorzystania z programu w ramach oferty kart kredytowych mBanku i MultiBanku. Bank wydał już ponad 10 tys. kart kredytowych z programem Miles&More
BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.
Wymarzony przez 27 proc. respondentów z sierpniowego badania Paryż dostępny jest w ofercie partnerów programu, w ramach Okazji milowych już od 10 tys. mil. Jest to okazja dla klientów mBanku, którzy zdecydowali się na kartę w wersji Premium we wrześniu b.r. i od tego czasu aktywnie z niej korzystali, biorąc przy tym udział w promocjach organizowanych przez bank. Dzisiaj takie osoby mogą mieć na swoich rachunkach ponad 14 tys. mil i wymarzony lot w zasięgu ręki.
Z kolei klienci korzystający z kart MasterCard Miles&More, którzy używają ich aktywnie od września b.r., będą mogli liczyć na darmowy bilet już w połowie przyszłego roku.W skrócie oznacza to, że przeciętnie posiadacz karty w wersji Premium uzbiera 10 tys. mil w okresie 4 m-cy, zaś karty w wersji podstawowej w ok. 10 m-cy.
- Na polskim rynku utarło się, że programy lojalnościowe, bez względu na to, czy dotyczą jednego partnera, czy agregują usługi wielu stron, nie mają dla klienta realnej wartości, a prawdziwą nagrodę bardzo trudno jest zdobyć – mówi Joanna Materka, odpowiedzialna za segment kart kredytowych w mBanku i MultiBanku. – Nasz przykład pokazuje, że nagroda nie musi być „gruszką na wierzbie”, ale może być naprawdę w zasięgu ręki. – dodaje.W grudniu każda transakcja kartami MasterCard Miles& More premiowana jest podwójną liczbą mil. Aby liczyć na dodatkowe mile wystarczy dokonać 40 płatności w sklepie lub przez internet.Dodatkowo bank rozpoczął intensywną kampanię promującą program Miles&More. Na polskich lotniskach można zobaczyć nie tylko tradycyjne reklamy outdoorowe, ale też jeżdżące po pasach transmisyjnych walizki z logotypem mBanku, a także spotkać hostessy w strojach stewardess, które będą zachęcać podróżnych do skorzystania z programu w ramach oferty kart kredytowych mBanku i MultiBanku. Bank wydał już ponad 10 tys. kart kredytowych z programem Miles&More
BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.