mBank wdrożył nową wersję aplikacji mobilnej CompanyMobile dla korporacji, która oferuje wiele atrakcyjnych funkcji, ułatwiających codzienne zarządzanie finansami firmy. Jedną z nich jest rozbudowa aplikacji o wcześniej niedostępne funkcje związane z obsługą kart, umożliwiające swobodnie zarządzanie nimi w telefonie.
Aplikacja oferuje dodawanie wszystkich lub wybranych kart użytkownika do widgetu kartowego. Dzięki wprowadzeniu przejrzystej listy korzystanie z nich w aplikacji jest bardziej intuicyjne i komfortowe. Jeśli użytkownik posiada więcej niż jedną kartę, wystarczy kliknąć „widget” kartowy, aby przejść do ekranu listy. Są tam prezentowane wszystkie karty przypisane do użytkownika, uporządkowane i pogrupowane według kontekstów, do których zostały przypisane. Dodatkowo aplikacja oferuje realistyczne odwzorowanie ich wyglądu – grafiki odzwierciedlają rzeczywisty wizerunek. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko i łatwo identyfikować swoje karty w aplikacji. To kolejne usprawnienie, które czyni zarządzanie finansami jeszcze wygodniejszym i bardziej nowoczesnym.
Naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które są nie tylko funkcjonalne, ale także intuicyjne dla użytkowników. Możliwość dodawania i zarządzania wieloma kartami bezpośrednio w aplikacji, z realistycznym odwzorowaniem ich wyglądu, to krok w stronę jeszcze większej wygody i przejrzystości. Chcemy, aby nasi klienci mieli pełną kontrolę nad swoimi finansami w sposób prosty i nowoczesny – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w mBanku.
Wraz z nową odsłoną aplikacji, udostępniono szereg funkcji związanych z obsługą kart, takich jak: aktywacja karty, zmiana PIN-u, ustawianie limitów autoryzacyjnych, tymczasowa blokada czy jej stałe zastrzeżenie – np. w przypadku zagubienia lub kradzieży. Dotychczas takie działania wymagały kontaktu z bankiem, teraz można je wykonać bezpośrednio w aplikacji. Dodatkowo użytkownicy mogą w prosty sposób sprawdzać stan środków na swoich kartach, przeglądać historię transakcji oraz oznaczać wybraną kartę jako domyślną.
Poza zmianami dotyczącymi kart, wraz z najnowszą wersją, dostępne są takie funkcje, jak:
- Wyszukiwanie rachunków i filtrowanie historii operacji. Dzięki nowej funkcji użytkownicy mogą teraz wyszukiwać rachunki i filtrować historię operacji według konkretnych kont. To rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla klientów posiadających wiele rachunków bankowych, umożliwiając szybki dostęp do potrzebnych informacji i bardziej intuicyjne zarządzanie finansami.
- Zmiana PIN-u do aplikacji. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników wprowadzono możliwość zmiany PIN-u bezpośrednio w aplikacji.
- Zmiana języka aplikacji. Teraz użytkownicy mogą samodzielnie zmienić język aplikacji na polski, angielski lub niemiecki, niezależnie od ustawień językowych telefonu.
- Ulepszenia UX/UI. Nowa wersja aplikacji ma szereg usprawnień w zakresie użyteczności i interfejsu użytkownika, które poprawią komfort korzystania z aplikacji w kluczowych obszarach, takich jak proces aktywacji, obsługa powiadomień PUSH, moduł przelewów, czy podczas korzystania z mobilnej autoryzacji.
Aby korzystać z nowych funkcji, należy zaktualizować aplikację mBank CompanyMobile. Jeśli klient jeszcze nie ma aplikacji, może ją pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. Aplikacja mBank CompanyMobile jest dostępna na telefony z systemami: Android w wersji 10 lub nowszej oraz iOS w wersji 15.0 lub nowszej.
Piotr Rutkowski
Zastępca rzecznika prasowego