Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. Tym razem został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne i zapewnia, że kupując polisę w mBanku Klient zapłaci najniższą stawkę lub otrzyma zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdzie tańszą ofertę.
Najnowsza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku rozpoczęła się w tym tygodniu. Jej bohaterem po raz kolejny jest patron kierowców, św. Krzysztof, który wspiera popularną wśród zmotoryzowanych Klientów mBanku promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Zgodnie z założeniem akcji, kierowca, który po nabyciu polisy w mBanku znajdzie tańszą ofertę u innego ubezpieczyciela, otrzyma zwrot różnicy w cenie.Znany już wcześniej spot reklamowy będzie emitowany przez pięć kolejnych tygodni w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Discovery Channel, Canal+, AXN, Ale Kino czy National Geographic. Kampania obecna będzie także w internecie, na portalach informacyjnych i branżowych.Dodatkowo, na ulice ośmiu największych polskich miast (m.in. Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Szczecin) wyjadą autobusy z wizerunkiem św. Krzysztofa. Kierowcy będą mogli zobaczyć reklamę także podczas tankowania na stacjach sieci Orlen lub Statoil.Z badań wynika, że znana już naszym klientom kampania ze św. Krzysztofem jest bardzo dobrze odbierana, szczególnie w aspekcie wiarygodności oraz wyróżniania się na tle innych przekazów. Według badanych, jest to reklama, która zmieniła ich opinię na temat banku oraz taka, o której chętnie rozmawia się z przyjaciółmi. Dzięki pierwszej emisji spotu w maju i czerwcu br. osiągnęliśmy najwyższy poziom spontanicznej znajomości marki mBank w tym roku – tłumaczy Piotr Jakubowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za markę mBank. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać tak udaną koncepcję po raz kolejny. Święty znów udowadnia, że na rynku nie ma tańszej oferty ubezpieczeniowej – dodaje Jakubowski.Klienci Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku i BRE Ubezpieczenia mogą skorzystać z Gwarancji cenowej do 15 grudnia br., a kampania reklamowa prowadzona będzie do początku października.Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). Z usług Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku korzysta obecnie ok. 108 tys. Klientów.mBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi2010” (wrzesień 2010 r.)