mBank został oficjalnym sponsorem odbywających się w Łodzi spotkań środowiska związanego z komunikacją. MediaFest to cieszące się rosnącą popularnością spotkania, w ramach których prowadzone są dyskusje o najnowszych trendach, zmianach i standardach w mediach czy reklamie.
MediaFest to doskonała okazja do prowadzenia ważnych dyskusji o zmieniających się sposobach komunikacji, współczesnej reklamie czy nowoczesnym marketingu. Spotkania dają uczestnikom możliwość zapoznania się z ekspertami z różnych branż okołomediowych: dziennikarzami prasowymi, radiowymi, przedstawicielami nowych mediów, marketingu i reklamy.Spotkania organizowane cyklicznie w Łodzi przez Marka Millera i Łukasza Felsztukiera zawsze przyciągają rzesze zainteresowanych. Ludzie związani z mediami dzielą się swoją wiedzą, pomysłami i refleksjami. Teraz wzajemne inspiracje wspiera także oficjalny sponsor MediaFestu, wywodzący się także z Łodzi, mBank.Postanowiliśmy zaangażować się w łódzki MediaFest, ponieważ jest on unikatowym przedsięwzięciem o dużym znaczeniu dla całego regionu, zwłaszcza zaś dla osób związanych z mediami. Jako bank mający swoje korzenie właśnie w Łodzi rozumiemy, że podobne inicjatywy są kluczowe dla zrównoważonego rozwoju miasta. Dodatkowo, w mBanku wspieramy projekty edukacyjne z różnych dziedzin, wszystkie je łączy jednak to, że organizowane są dla ludzi chcących rozwijać swoje pasje, mających kreatywne pomysły i determinację niezbędną do ich zrealizowania. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni sie do spopularyzowania imprezy w regionie a także w całym kraju - tłumaczy Agnieszka Zakrocka, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku
MediaFest to ważny projekt edukacyjny i integracyjny. To szansa dla młodych i ambitnych ludzi, by zdobywać cenną wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, a także poznać innych, dla których szeroko pojęta komunikacja jest pasją. Bardzo nas cieszy, że mBank, jeden z największych banków w Polsce, zaufał nam i postanowił wesprzeć naszą inicjatywę – tłumaczą ideę spotkań Marek Miller i Łukasz Felsztukier, organizatorzy MediaFestu.Najbliższy MediaFest odbędzie się we wrześniu. Więcej informacji: www.mediafest.pl oraz www.facebook.com/mediafestmBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
MediaFest to ważny projekt edukacyjny i integracyjny. To szansa dla młodych i ambitnych ludzi, by zdobywać cenną wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, a także poznać innych, dla których szeroko pojęta komunikacja jest pasją. Bardzo nas cieszy, że mBank, jeden z największych banków w Polsce, zaufał nam i postanowił wesprzeć naszą inicjatywę – tłumaczą ideę spotkań Marek Miller i Łukasz Felsztukier, organizatorzy MediaFestu.Najbliższy MediaFest odbędzie się we wrześniu. Więcej informacji: www.mediafest.pl oraz www.facebook.com/mediafestmBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).