mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?

mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?

W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że Klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą, mBank jest najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce.Według szacunków domu mediowego MPG, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media, w 2010 r. 1/3 telewizyjnych budżetów reklamowych banków przeznaczona była na spoty z udziałem gwiazd. W 2010 r. (w okresie styczeń-kwiecień) na emisję reklam z celebrytami banki wydały już co drugą złotówkę.Mimo kolejnych gwiazd w reklamach instytucji finansowych, mBank zdecydował się pójść pod prąd i przygotował kampanię, w której wyraźnie odcina się od „gwiazdorskiego” trendu. W reklamach bank deklaruje: „NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty” i retorycznie pyta: „potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?”.Korzystamy pośrednio z budżetów konkurencji. Wykorzystujemy „szum” wokół tematu udziału celebrytów w kampaniach reklamowych banków, budując konkurencyjny, widoczny na rynku przekaz – tłumaczy ideę kampanii Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju bankowości detalicznej BRE Banku SA. W mBanku nie promujemy celebrytów, a dobrą ofertę, dlatego od początku „nie używamy” ich wizerunku w reklamach – podsumowuje.Klienci „lubią to” – w niezależnych badaniach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce. Takie wnioski płyną m.in. z Audytu Bankowości Detalicznej za I kwartał br, przygotowanego przez TNS Pentor.Bez zatrudniania gwiazdorów, mBank w ciągu 11. lat stał się nie tylko największym bankiem internetowym w Polsce, ale również jednym z największych detalicznych, obsługujących ponad 2 mln rachunków bieżących dla Klientów indywidualnych.Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w 10. największych miastach. Reklamy pojawią się też w głównych portalach internetowych i w prasie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG. Budżet kampanii: na poziomie gaży celebryty.mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.