mBank promuje ubezpieczenia komunikacyjne, skierowane do zmotoryzowanych Klientów i gwarantuje najniższe ceny.Nowa kampania reklamowa mBanku jest wsparciem promocji Gwarancja Najniższej Ceny, dostępnej dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Komunikacyjnych mBanku i BRE Ubezpieczenia. Akcja organizowana jest regularnie od 2007 r. Zgodnie z zasadami promocji, jeśli Klient po nabyciu OC/AC w Supermarkecie otrzyma ofertę tańszej polisy u innego ubezpieczyciela, mBank zwróci różnicę w cenie obu polis.Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta. Przekaz reklamowy eksponuje mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku – gwarancję najniższej ceny, możliwość zakupu przez internet, podziału składki na niskie miesięczne raty oraz możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę.W najnowszym spocie mBank po raz kolejny bawi się konwencją. Tym razem demaskujemy postać opiekuna kierowców, który polecając ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w banku, jednocześnie wyznaje, że taki święty to on nie jest, a ofertę mBanku najlepiej zweryfikować samemu. Ten typ przekazu reklamowego cieszy się dużą sympatią Klientów i skutecznie zachęca do samodzielnego sprawdzenia oferty. O efektywności poprzednich akcji świadczą dobre wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku, dlatego trzymamy się tej koncepcji – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.Działania reklamowe będą prowadzone w ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w internecie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zaś media zaplanował dom mediowy MPG. Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość"" i utytułowany mianem „Produktu roku"".mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).