mBank gwarantuje najwyższą jakość obsługi wśród banków
Copy

Kopiuj tekst

mBank gwarantuje najwyższą jakość obsługi wśród banków

mBank został nagrodzony Godłem Jakości Obsługi 2009, przyznawanym przez konsumentów w programie Jakość Obsługi. Dzięki temu znalazł się wśród stu najlepszych firm w Polsce.

Dzięki głosom i komentarzom Konsumentów, oddawanym przez internet w ramach programu Jakość Obsługi, mBank został uhonorowany Godłem Jakości Obsługi 2009 i usytuował się w czołówce stu polskich firm gwarantujących najwyższą jakość usług.

Bank uzyskał jeden z najwyższych wskaźników zadowolenia z obsługi, równy 3,53.
Jest to najwyższy wynik wśród wszystkich polskich banków, dwukrotnie przewyższający średnią ocenę branży, równą 1,59.

Zajęcie pierwszego miejsca wśród banków i uzyskanie Godła Jakości Obsługi 2009 potwierdza, że  praca wykonywana na rzecz doskonalenia obsługi jest doceniana przez głównych odbiorców - czyli Klientów - mówi Marlena Fijałkowska, Naczelnik Wydziału Zarządzania Jakością Obsługi Klientów w mBanku. Od pięciu lat działamy w oparciu o autorski program zarządzania jakością mQuality, którego głównym celem jest ciągłe udoskonalanie  i dopasowywanie standardów obsługi do potrzeb Klientów. Program oparty jest na Księdze Standardów Jakości, ale również szkoleniach z obsługi bezpośredniej i komunikacji e-mail. W ramach tego przedsięwzięcia wykorzystujemy też narzędzia monitorujące poziom obsługi, m.in. mystery shopper, mystery e-mailer czy badanie opinii Klientów. Jak widać, spełniają one swoją rolę - dodaje Fijałkowska.

Badanie jakości obsługi w Polsce prowadzone jest od 2008 roku i trwa przez cały rok. Konsumenci zgłaszają w internecie firmy, które chcą ocenić, i przyznają im punkty za jakość obsługi (od minus 5 do plus 5). Na wyniki badania wpływ mają wyłącznie konsumenci - to oni decydują, które z firm znajdą się w konkursie, a także które otrzymają miano firmy przyjaznej Klientowi. Po upływie 12 miesięcy z grona wszystkich zgłoszonych kandydatur wyłanianych jest 100 najwyżej ocenionych firm, które zostają uhonorowane Godłem Jakości Obsługi. Badanie cieszy się coraz większą popularnością - w 2008 r. udział w nim wzięło blisko 50 tysięcy polskich konsumentów, w tegorocznej edycji wypowiedziało się już ponad 200 tysięcy osób.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.