MultiBank utrzymał pozycję lidera w kategorii banki i został nagrodzony Godłem Jakości Obsługi 2009 – nagrodą przyznawaną na podstawie opinii klientów na temat usług świadczonych przez firmy w Polsce. Z wynikiem 3,44 bank uzyskał ponad 116% przewagi w stosunku do ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży finansowej, który w 2009 roku wyniósł 1,59.
W tegorocznym badaniu wzięło udział 200 000 konsumentów z całej Polski. MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście TOP100 najbardziej przyjaznych firm w kraju. Zajmując pierwsze miejsca w 3 z 5 badanych kategorii utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i drugi rok z rzędu otrzymał statuetkę Godło Jakości Obsługi 2009.
Klienci docenili przede wszystkim sprawność banku (zwycięstwo w kategorii: organizacja i czas obsługi), wygląd placówek oraz bogatą ofertę produktową.
- Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ stanowi podsumowanie efektów pracy całego zespołu MultiBanku. Idea sprawności i jakości obsługi jest elementem strategii banku od początku jego istnienia - mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.
- Jakość, za którą zostaliśmy wyróżnieni to jednak nie tylko wizerunek i ogólne wrażenia. To przede wszystkim realne rozwiązania, które przekładają się na komfort klienta, dając mu dostęp do finansów i wsparcie doradców 24 godziny na dobę przez Internet, telefon i w placówce. Otrzymana nagroda jest dla nas wyjątkowo cenna, bowiem przyznały ją osoby, które na co dzień korzystają z naszych usług, czyli klienci MultiBanku –dodaje Cezary Kocik.
Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2009
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2009
to firmy, które zostały wybrane przez 200-tysięczną społeczność Konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Szczegółowe informacje dotyczące badania można znaleźć na oficjalnym serwisie Programu:
http://www.jakoscobslugi.pl
Uwagi Klientów dot. MultiBanku:
http://www.jakoscobslugi.pl/find/findObservation.action?queryL=MultiBank&cityL=
Klienci docenili przede wszystkim sprawność banku (zwycięstwo w kategorii: organizacja i czas obsługi), wygląd placówek oraz bogatą ofertę produktową.
- Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ stanowi podsumowanie efektów pracy całego zespołu MultiBanku. Idea sprawności i jakości obsługi jest elementem strategii banku od początku jego istnienia - mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.
- Jakość, za którą zostaliśmy wyróżnieni to jednak nie tylko wizerunek i ogólne wrażenia. To przede wszystkim realne rozwiązania, które przekładają się na komfort klienta, dając mu dostęp do finansów i wsparcie doradców 24 godziny na dobę przez Internet, telefon i w placówce. Otrzymana nagroda jest dla nas wyjątkowo cenna, bowiem przyznały ją osoby, które na co dzień korzystają z naszych usług, czyli klienci MultiBanku –dodaje Cezary Kocik.
Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2009
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2009
to firmy, które zostały wybrane przez 200-tysięczną społeczność Konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Szczegółowe informacje dotyczące badania można znaleźć na oficjalnym serwisie Programu:
http://www.jakoscobslugi.pl
Uwagi Klientów dot. MultiBanku:
http://www.jakoscobslugi.pl/find/findObservation.action?queryL=MultiBank&cityL=