Rebranding mBanku wyróżniony w globalnym konkursie
Copy

Kopiuj tekst

Rebranding mBanku wyróżniony w globalnym konkursie

Koncepcja rebrandingu marki mBank została uznana za jedną ze 100 najlepszych na świecie w plebiscycie Rebrand 100 Global Awards 2014. Projekt przygotowany przy wsparciu warszawskiej agencji BNA doceniono w kategorii Distinction obok takich marek jak American Airlines, T-Mobile czy Stanley.

Rebrand 100 to najbardziej prestiżowy i rozpoznawalny międzynarodowy konkurs oceniający projekty związane z repozycjonowaniem marek. Co roku jury składające się z ludzi biznesu, designerów i członków kadr kierowniczych największych światowych firm wybiera przykłady najefektywniejszych transformacji brandów. Do tegorocznego konkursu zgłaszano koncepcje przygotowane między styczniem 2011 roku a wrześniem 2013 roku.mBank został wyróżniony za udane połączenie komunikacji wizualnej czterech marek - mBanku, MultiBanku, BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Managemen – pod jednym, nowym szyldem.Standard wizualny marki mBank został przygotowany w pięciu wersjach kolorystycznych, które zmieniają się w zależności od oferty i grupy klientów. Dodatkowo logotyp przyjmuje różne kształty, a ikony dopasowane są do konkretnych produktów i miejsc, w których się znajdują. Za kreację odpowiedzialna była agencja BNA (dawniej Brand Nature Access), która wcześniej dwukrotnie została nagrodzona na Rebrand 100 – za projekty identyfikacji wizualnej marek Empik oraz Reserved.- Głównym zadaniem tego projektu było stworzenie z czterech skrajnie różnych  marek finansowych jednej, spójnej identyfikacji nowoczesnego banku uniwersalnego. Zależało nam, by projekt był elastyczny i mógł pomieścić dotychczasową różnorodność operującego w różnych segmentach banku. Wykreowaliśmy system, który z jednej strony daje gwarancję jednolitości, a z drugiej wiarygodnie utrzymuje i kontynuuje specjalizację tworzących go marek  – mówi Mariusz Przybył, Strategic Direktor w firmie BNA.Wyróżnienie w konkursie Rebrand 100 to nie jedyny przykład na to, że rebranding mBanku został zauważony i doceniony za granicą. Jego nowa koncepcja wizualna została nagrodzona złotem na prestiżowym konkursie Transform Awards 2014 w Londynie. Nowy design mBanku dostał również brązową nagrodę na Polskim Festiwalu Reklamy 2014.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.